طرح؛ مقایسه 6 فصل اول رونالدو در منچستریونایتد با رئال مادرید

طرح؛ مقایسه 6 فصل اول رونالدو در منچستریونایتد با رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریستیانو رونالدو فوق ستاره پرتغالی حال حاضر باشگاه یوونتوس، دوران درخشانی را در دو باشگاه منچستر یونایتد و رئال مادرید داشته است و اکنون هم در یوونتوس حرف و حدیث های زیادی پیرامون آینده اش وجود دارد و باید دید که در نهایت در جمع بیانکونری ها ماندگار می شود یا راهی تیم دیگری خواهد شد.

به گزارش فوتبالی، اما دوران اوج کریستیانو رونالدو به نوعی از باشگاه منچستریونایتد آغاز شد چرا که رونالدو پس از پیوستن به منچستریونایتد از اسپورتینگ پرتغال، در مسیر رشد و پیشرفت قرار گرفت و زیر نظر سر الکس فرگوسن به تمامی افتخارات ممکن در باشگاه منچستریونایتد دست یافت و پس از آن بود که این باشگاه را ترک کرد و راهی رئال مادرید شد و در رئال مادرید هم مسیر رشد و پیشرفت خود را ادامه داد و در آنجا هم به تمام عناوین ممکن دست یافت.

اما کریستیانو رونالدو در 6 فصل اول خود در منچستریونایتد با 292 بازی، 118 گل به ثمر رساند و این در حالی است که رونالدو در 6 فصل اول خود در رئال مادرید دقیقا با همین تعداد بازی یعنی 292 تا، 302 گل به ثمر رساند بیش از دو برابر 6 فصل اول حضور در منچستریونایتد!

این آمار بیش از هر چیز دیگری نشان می دهد که رونالدو در رئال مادرید سبک بازی خود را تغییر داد و به جای حرکات تکنیکی و دریبل زنی به سمت گلزنی بیشتر گرایش پیدا کرد و اصطلاحا تبدیل به یک ماشین گلزنی شد.

1470