عکسی جالب؛ 5 بازیکن اکوادور به دنبال گرفتن مسی!

عکسی جالب؛ 5 بازیکن اکوادور به دنبال گرفتن مسی!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمه ریکا موفق شد با نتیجه 3 بر 0 تیم ملی اکوادور را شکست دهد و بدین ترتیب راهی مرحله نیمه نهایی رقابت ها شود.

به گزارش فوتبالی، در این بازی لیونل مسی درخشش ویژه ای داشت و عملکرد او به شدت مورد توجه قرار گرفت. در واقع لیونل مسی در این بازی 2 پاس گل داد و برتری آرژانتین را قطعی کرد و پس از آن هم در دقیقه پایانی بازی با یک ضربه ایستگاهی کار را تمام کرد و باعث صعود قاطعانه آرژانتین به نیمه نهایی کوپا آمریکا 2021 شد و اکنون آرژانتینی ها در نیمه نهایی باید به مصاف تیم ملی کلمبیا بروند.

اما در این بازی، لیونل مسی علاوه بر تاثیر گذاری روی گل ها، به طور کلی عملکرد خوبی هم در جریان بازی داشت و مهارت های خود را به رخ می کشید؛ مثلا روی یک صحنه که تصویر آن هم توسط عکاسان حاضر در ورزشگاه شکار شد، 5 بازیکن اکوادوری برای مهار لیونل مسی به دنبال او افتاده اند و به نظر می رسد که مهار لیونل مسی برای آن ها بسیار دشوار است.

در هر صورت مسی تورنمنت بسیار خوبی را تا اینجا پشت سر گذاشته است و باید دید که در نیمه نهایی هم می تواند بدرخشد یا بالاخره باز هم دچار طلسم عدم قهرمانی در جام ملی خواهد شد.

1470