آمار بی‌نظیر مسی در کوپا آمریکا 2021؛ در مسیر قهرمانی

آمار بی‌نظیر مسی در کوپا آمریکا 2021؛ در مسیر قهرمانی

پایگاه خبری فوتبالی - رقابت های کوپا آمریکا 2021 هم به مرحله نیمه نهایی خود رسیده است و تا اینجای کار تیم ملی آرژانتین و علی الخصوص ستاره این تیم یعنی لیونل مسی عملکرد بسیار خوبی داشته است و همین قضیه موجب شده تا هواداران این تیم به قهرمانی آرژانتین و رسیدن مسی به جام ملی امیدوار شوند.

به گزارش فوتبالی، تیم ملی آرژانتین در بازی خود در مرحله یک چهارم نهایی رقابت های کوپا آمه ریکا موفق شد با نتیجه 3 بر 0 تیم ملی اکوادور را شکست دهد و بدین ترتیب راهی نیمه نهایی شود. در این بازی لیونل مسی عملکرد بسیار درخشانی داشت و دو پاس گل داد و یک گل هم به ثمر رساند که گل او از روی یک ضربه ایستگاهی در آخرین دقیقه بازی بود.

عملکرد لیونل مسی در این بازی بسیار تمجید برانگیز بود و هواداران آرژانتین و مسی به قهرمانی این تیم امیدوار شدند و معتقدند که آرژانتین در مسیر قهرمانی قرار گرفته است. آن ها در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تیم ملی کلمبیا بروند که در مرحله یک چهارم نهایی در ضربات پنالتی موفق به حذف تیم ملی اروگوئه شد.

لیونل مسی در این دوره از رقابت های کوپا آمریکا تاکنون 4 گل و 4 پاس گل به ثبت رسانده است. در واقع تیم ملی آرژانتین مجموعا 10 گل زده است که مسی روی 8 تای آن اثر گذار بوده است.

1470