پدیده یا شهر خودرو؟ مساله این است!

پدیده یا شهر خودرو؟ مساله این است!

پایگاه خبری فوتبالی- بالاخره نام نماینده فوتبال خراسان رضوی در لیگ برتر پدیده است یا شهرخودرو؟

به گزارش فوتبالی، تنها نماینده لیگ برتری شرق ایران در دو سال و نیم اخیر با نام شهرخودرو در بازی‌ها حضور پیدا کرد، اما حالا هیات فوتبال خراسان رضوی، بازیکنان و کادرفنی این تیم مدعی هستند اسم تیم آنها پدیده است. تیمی که البته در حال حاضر زیرنظر هیان فوتبال استان خراسان رضوی اداره می شود.

مشکلات مالی شدیدی که برای شهرخودرو با مالکیت فرهاد حمیداوی به وجود آمده و وضعیت این باشگاه را نابسامان کرد، موجب شد تا مدیران استان خراسان رضوی در استانداری، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال خراسان رضوی تصمیم‌گیری جدیدی برای تیم فوتبال این استان داشته باشند.

مدیران استان خراسان رضوی در صحبت های پیشین خود خبر از بازپس‌گیری تیم فوتبال داده‌اند تا به شرایط این باشگاه لیگ برتری سر و سامان دهند و مشکلات مالی این باشگاه که تنها نماینده استان خراسان رضوی در لیگ برتر است را برطرف کنند.

اما آنچه مشخص است سازمان لیگ هنوز علیرغم این ادعای مشهدی ها زیر بار این تغییر نام نرفته و همچنان نام این تیم در سایت سازمان لیگ همان "شهرخودرو" است و اگر نگاهی به سایت سازمان لیگ و نتایج و جدول رده بندی تیم ها و البته سایت رسمی فدراسیون فوتبال بیندازیم متوجه این موضوع خواهیم شد.

محمد حسین میثاقی مجری برنامه فوتبال برتر در برنامه هفته گذشته خود از مسئولان سازمان لیگ خواست تا تکلیف این موضوع را مشخص کنند و اگر نام این تیم پدیده است باید در سایت سازمان لیگ این را اعلام کنند چرا که مکاتبات سازمان لیگ با رسانه ها به این صورت است که نام شهرخودرو را به رسمیت می شناسند.

استدلال سازمان لیگ این است که چون این تیم با نام شهرخودرو به ای اف سی معرفی شده است تا پایان مسابقات لیگ بیستم امکان تغییر نام این تیم به پدیده امکان پذیر نیست و علیرغم مقاومت هیات فوتبال خراسان رضوی در رابطه با این موضوع اما سایت فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ این تیم را تا پایان لیگ همچنان شهرخودرو می داند.

باید منتظر ماند و دید در پایان لیگ آیا نام این تیم به پدیده بازخواهد گشت یا بازهم شاهد این دوگانگی پدیده و شهرخودرو خواهیم بود.

7655