صعود پیکان به رتبه هشتم

صعود پیکان به رتبه هشتم

پایگاه خبری فوتبالی- پیکان تهران با دریافت 3 امتیاز خود از دیدار با سایپا دوباره به جایگاه تک رقمی لیگ برتر رسید.

به گزارش فوتبالی، کمیته استیناف بعد از کش و قوس های فراوان در نهایت امروز حکم خود را درباره دیدار جنجالی سایپا و پیکان که پیکانی‌ها 6 تعویض انجام داده بودند، صادر کرد.

در این خصوص کمیته انضباطی پیش از این حکم به 3 بر صفر شدن نتیجه بازی به سود سایپا داده بود اما بعد از گذشت یکماه استیناف این حکم را برگرداند و شکایت سایپا درباره تغییر نتیجه را رد کرد.

بر این اساس نتیجه بازی به همان برتری دو بر یک پیکان برگشت و شاگردان مهدی تارتار حالا 34 امتیازی شده‌اند. پیکان که چند روز قبل نساجی را شکست داده بود، با 3 امتیازی که از دیدار با سایپا گرفته، با 34 امتیاز در رده هشتم جدول رده بندی قرار گرفته است.

بی تردید کسب جایگاه تک رقمی برای پیکانی ها در سال های گذشته معمولا در کورس سقوط به دسته اول بوده، نتیجه ای فوق العاده محسوب می‌شود. تیمی که چند سال در مخمصه بقا گیر افتاده بود، امسال با مدیریت اکبر محمدی به عنوان یک مدیر فوتبالی و البته سرمربیگری مهدی تارتار به عنوان یکی از موفق ترین سرمربیان فوتبال ایران در سال های اخیر توانسته روزگار خوبی را پشت سر بگذراند.

نکته قابل توجه اینکه پیکان حالا با رتبه چهارم جدول که در اختیار آلومینیوم اراک است فقط 3 امتیاز فاصله دارد. با توجه به حضور 4 تیم بالای جدول در مراحل پایانی جام حذفی و احتمالی قهرمانی آنها احتمالا برای فصل بعد تیم چهارم جدول رده بندی لیگ برتر هم سهمیه آسیایی می‌گیرد که پیکانی ها می توانند در 5 بازی آینده نیم نگاهی هم به این موضوع داشته باشند.

۴۱۵۴