خبر خوش به ذوبی‌ها در جلسه فنی

خبر خوش به ذوبی‌ها در جلسه فنی

پایگاه خبری فوتبالی- با کسر سه امتیاز و سه گلی که با حکم کمیته انضباطی به سایپا رسیده بود، حالا سایپا و ذوب آهن با امتیاز 22 به مصاف هم می روند.

به  گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، هفته 26 ام رقابت های لیگ بیستم از روز آینده با برگزاری دیدار دو تیم انتهای جدولی ذوب آهن و سایپا در ورزشگاه فولادشهر از سر گرفته می شود و روز سه شنبه سایر مسابقات برگزار می شود.

این دیدار تا پیش از حکم کمیته انضباطی بی شک با شرایط متفاوتی برگزار می شد ولی حالا که کمیته استیناف رای کمیته انضباطی در مورد دیدار جنجالی سایپا و پیکان شکسته و بازی با همان نتیجه 2 بر 1 به سود شاگردان مهدی تارتار لحاظ شده اند، شرایط به مراتب برای سبزپوشان بهتر شده است.

با این وصف اعضای تیم فوتبال ذوب آهن که این خبر را در جلسه فنی پیش از مصاف با سایپا شنیدند، حالا با انگیزه زیادی به این دیدار 6 امتیازی وارد خواهند شد و باید دید آنها موفق تر عمل می کنند یا سایپایی که به یکباره و با حکم کمیته استیناف 22 امتیازی شده و به دلیل تفاضل گل کمتر یک رتبه پایین تر از سبزپوشان در رتبه 15 ام جدول رده بندی قرار گرفته است. 

گفتنی است پیش از این با حکم کمیته انضباطی سه امتیاز به تیم سایپا داده شده بود و با توجه به در نظر گرفتن نتیجه سه بر صفر این تیم تفاضل گل بهتری هم داشت که حالا شرایط تغییر کرده است.

۴۱۵۴