واکنش باشگاه پرسپولیس به فیلم جنجالی کنعانی‌زادگان/ چرا مراقب صحبت کردنت نیستی؟

واکنش باشگاه پرسپولیس به فیلم جنجالی کنعانی‌زادگان/ چرا مراقب صحبت کردنت نیستی؟

پایگاه خبری فوتبالی-باشگاه پرسپولیس و کادر فنی این تیم به شدت از مدافع تیمشان بابت انتشار فیلم جنجالی، ناراحت هستند.

به گزارش فوتبالی، طی روزهای گذشته ویدیویی از محمدحسین کنعانی زادگان مدافع پرسپولیس در فضای  مجازی منتشر شده که او در واکنش به کری یک هوادار استقلال از الفاظ بالای 18 سال استفاده می‌کند. الفاظی که باعث شد باشگاه استقلال از این بازیکن به سه نهاد کمیته اخلاق، انضباطی و دادسرای فرهنگ و رسانه شکایت کند. 

الفاظی که کنعانی‌زادگان به کار برده نه تنها با واکنش باشگاه استقلال مواجه شده بلکه طبق اطلاعات خبرنگار فوتبالی، مدیرعامل و سرمربی پرسپولیس هم شدیدا از دست مدافع تیمشان ناراحت هستند و از او گلایه کرده‌اند که چرا در روزهایی که پرسپولیس در کورس قهرمانی قرار دارد و آرامش برایش از هر چیزی مهمتر است، او نتوانسته خودش را کنترل کند و حرفی زده که برای خودش و پرسپولیس، حاشیه درست کرده است و مراقب نبوده است. ظاهرا کنعانی زادگان متوجه نبوده که هوادار استقلال دارد از او فیلم می گیرد. 

البته باشگاه پرسپولیس بارها اعلام کرده که در صورتی که استقلال پیگیر شکایت از این بازیکن در کمیته اخلاق شود، مدارکی را علیه استقلال به این نهاد ببرد که مربوط به درگیری برخی بازیکنان این تیم با هوادارانشان در فرودگاه مهرآباد بود تا اگر قرار به رسیدگی کمیته اخلاق به ماجرای کنعانی‌زادگان باشد، این کمیته، دو پرونده استقلال را هم بررسی کند. در ماجرای درگیری بازیکنان در فرودگاه مهرآباد، ظاهرا شاکی خاصی از بازیکنان استقلال شکایت نکرده و چون بازیکنان استقلال با طرفداران استقلال درگیر شده بودند، کمیته اخلاق به پرونده ورود نکرد.

7655