کل‌کل جالب نیمار و ویدال در اینستاگرام: چه کسی قوی‌تر است؟

کل‌کل جالب نیمار و ویدال در اینستاگرام: چه کسی قوی‌تر است؟

پایگاه خبری فوتبالی - نیمار خیلی دوست دارد که روی اعصاب دیگران نیمار، به خصوص وقتی که تیمش برنده شده باشد.

به گزارش فوتبالی، جای تعجبی نداشت که بازیکن برزیلی با یک پست ویژه پیروزی برزیل مقابل شیلی در یک چهارم نهایی کوپا آمریکا را جشن گرفت. در حقیقت او در پیامی اینستاگرامی آرتور ویدال هافبک تیم ملی شیلی را تحقیر کرد. ستاره پی اس جی تصویری از خودش در کنار ویدال که روی زمین افتاده بود، در صفحه اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" ضعیف ها سعی می کنند که روی پایشان بایستند، قوی ها با ایمانشان ثابت قدم می مانند."

اما ویدال ساکت ننشست و خیلی سریع جواب بازیکن برزیلی را داد. بازیکن شیلیایی تصویری از جلوگیری از حرکت نیمار توسط خودش در بخش استوری اینستاگرامش منتشر کرد و نوشت:" کسی از این جا رد نمی شود."

نیمار و ویدال هر دو در بارسا بازی کرده اند اما هرگز هم تیمی نبودند. شماره ده بارسلونا البته با الکسیس سانچز و کلودیو براوو دو بازیکن شیلی هم تیمی بود که در بازی اخیر با آنها خوش و بش گرمی داشت. به هر صورت برزیل به نیمه نهایی رسیده و باید به مصاف پرو برود در حالی که شیلی از مسابقات کنار رفت و باید ادامه مسابقات را در خانه تماشا کند. تقابل احتمالی برزیل و آرژانتین در فینال می تواند یکی از جذاب ترین بازیهای سال 2021 باشد.

4125