پرسپولیس به دنبال یک مهاجم استقلالی؟ تکذیب شد

پرسپولیس به دنبال یک مهاجم استقلالی؟ تکذیب شد

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مهاجم پدیده (شهرخودرو) مشهد گزینه احتمالی یحیی گل‌محمدی برای حضور در پرسپولیس است؟

به گزارش فوتبالی،این روزها یکی از دغدغه‌های اصلی کادر فنی قرمزها تمدید قرارداد شهریار مغانلو است. بازیکنی که قراردادش با پرسپولیس ، پایان فصل تمام خواهد شد و با توجه به آنکه پیشنهادهای مختلفی برای این بازیکن به دست باشگاه پرتغالی رسیده، هنوز معلوم نیست که باشگاه سانتاکلارا چه تصمیمی درباره مهاجم ایرانی‌اش خواهد گرفت.

همین اتفاق باعث شده تا یحیی گل‌محمدی به دنبال بازیکنی با خصوصیات مغانلو باشد تا در صورت جدایی این بازیکن، مشکلی در خط حمله تیمش نداشته باشد.

روزنامه خبرورزشی مدعی شده که امین قاسمی‌نژاد بازیکن تیم پدیده(شهرخودرو) گزینه مورد نظر یحیی است و سرمربی پرسپولیس به دنبال شاگرد سابقش در شهرخودرو است.

این خبر در شرایطی منتشر شده که یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با خبرنگار فوتبالی آن را رد کرده است. این منبع آگاه به استقلالی بودن مهاجم پدیده اشاره کرده و اینکه قاسمی‌نژاد به احتمال زیاد، فصل آینده به استقلال خواهد رفت.

از طرف دیگر سرمربی پرسپولیس هیچ برنامه‌ای برای جذب قاسمی‌نژاد ندارد و یحیی امیدوار است که مدیران باشگاه بتوانند با سانتاکلارا به توافق برسد و مغانلو، فصل آینده هم در پرسپولیس به فوتبالش ادامه دهد.

در اینکه قاسمی‌نژاد، طرفدار استقلال است، شکی نیست منتهی او چند روز قبل در مصاحبه‌ای، حضورش در استقلال را قطعی ندانست تا این بحث مطرح شود که مهاجم پدیده با این حرف خواسته به سرمربی سابقش چراغ سبز برای پرسپولیسی شدن نشان دهد منتهی همانطور که گفتیم علاقه این بازیکن به استقلال باعث شده که احتمال حضور او در پرسپولیس، به شایعه نزدیکتر باشد تا واقعیت.

7655