گودرزی: رکورد ورزشکاران ما در شنا و دوومیدانی به سطح جهانی نزدیک است/ ساختار ورزش سه گانه را تغییر داده‌ایم

گودرزی: رکورد ورزشکاران ما در شنا و دوومیدانی به سطح جهانی نزدیک است/ ساختار ورزش سه گانه را تغییر داده‌ایم

پایگاه خبری فوتبالی- رئیس فدراسیون سه گانه گفت: ورزشکارانی که رکوردهای نزدیک به رکوردهای جهانی در شنا و دو دارند، شناسایی کرده‌ایم و در مسابقات پیش رو امید و جوانان آسیا از نسلی با این خصلت رونمایی می‌‌کنیم.

به گزارش فوتبالی و به نقل از فارس، مهدی گودرزی درباره مجمع فدراسیون سه گانه اظهار داشت: براساس تکالیف قانونی وظیفه‌مان بود مجمع سالیانه خود را در زمان مقرر برگزار کنیم و با توجه به دستور جلسه ای که باید درباره عملکرد مالی و عملیاتی، برنامه سال جاری و مصوبات داشته باشیم، تشکیل جلسه دادیم. همه اعضای مجمع لطف داشته و این بخش‌ها و در کل فضا برای ادامه راه فدراسیون سه‌گانه را با اکثریت آرا مورد تایید قرار دادند. این موضوع بار مسئولیت ما را بیشتر می‌کند و ان‌شاءالله بتوانیم با توجه به حمایت اعضای مجمع در راستای تحقق اهداف گام برداریم.

وی درباره برنامه و هدف‌گزاری فدراسیون سه‌گانه برای کسب سهمیه المپیک در سال‌های آتی توضیح داد: بحث نخبه‌پروری در دستور کار ما بوده اما با توجه به فضایی که رقیبان در کشورهای توسعه یافته دارند، خیلی برای ما راحت نیست در زمان کم به این هدف برسیم. البته طبق اتفاقاتی که با استفاده از مربی پرتغالی رقم می زنیم، امیدواریم زودتر به این هدف برسیم.

رئیس فدراسیون سه گانه ادامه داد: واقعیت این است درخصوص نتایج مدنظر در حوزه قهرمانی، از زمانی که مربی پرتغالی را به کشورمان آوردیم به جمع بندی رسیدیم و به همین دلیل ورزشکاران ما از گروهی 25 نفره غربال شده و به گروه پنج نفره رسیدند. البته احساس کردیم فضای موردنیاز بچه‌ها، حضور در کشورهای توسعه یافته این رشته است تا بتوانند با تمرین در سطح‌ حرفه‌ای عیار خود را بالاتر بیاورند. با این وجود مشکلات ارزی این قضیه را محقق نکرد.

گودرزی اضافه کرد: اکنون طبق الگویی ورزشکارانی که رکوردهای نزدیک به رکوردهای جهانی در شنا و دو دارند، شناسایی کرده‌ایم و در مسابقات پیش رو امید و جوانان آسیا از نسلی با این خصلت رونمایی می‌‌کنیم. ان‌شاءالله این بچه ها بتوانند فضایی که برای گزینشی المپیک بعدی و بازی‌های آسیایی 2022 در نظر داریم، برای ما رقم بزنند. ساختار خود را تغییر داده  و اکنون ورزشکارانی در اختیار داریم که ورودی شنا و دوی آنها نزدیک به رکوردهای جهانی است. 

وی تصریح کرد: اولین آوردگاه این ورزشکاران هم شهریور در مسابقات امیدها و جوانان قهرمانی آسیا است تا ببینیم با این تفکر چه میزان دست‌آوردها محقق می‌شود. باید از مشارکت حداکثری اعضای مجمع و صحه‌گذاری روی عملکرد فدراسیون تشکر کنم زیرا به ما برای ادامه دادن با تمام توان روحیه می‌دهد.

۴۱۵۴