علوی: ما باعث صدرنشینی پرسپولیس شدیم/ با تمام توان جلوی این تیم بازی می‌کنیم

علوی: ما باعث صدرنشینی پرسپولیس شدیم/ با تمام توان جلوی این تیم بازی می‌کنیم

پایگاه خبری فوتبالی- مدیر فولاد می گوید باخت به مس رفسنجان در 4 دقیقه یک اتفاق بود و دیگر تکرار نمی‌شود.

محمد علوی راجع به وضعیت تیم فولاد پیش از بازی مقابل پرسپولیس به خبرنگار ما گفت: تمریناتمان را به طور منظم دنبال می‌کنیم و آماده‌ایم که مقابل مس رفسنجان را جبران کنیم. بازی سختی مقابل پرسپولیس داریم. این تیم شرایط خوبی در صدر جدول دارد و یک روز بیشتر از ما هم استراحت کرده است. هر چند بازیکن مصدوم و کرونایی داریم اما امیدواریم در حد نام فولاد ظاهر شویم.

او در خصوص شکست ناپذیری فولاد در اهواز و امیدواری طرفداران این تیم به حفظ این روند جلوی پرسپولیس اظهار داشت: این که فولاد 22 هفته در خانه شکست نخورده، نشان دهنده قدرت و شخصیت تیممان در اهواز است که به راحتی در خانه به هیچ تیمی باج نمی‌دهد. قطعا تلاش می‌کنیم این روند را مقابل پرسپولیس حفظ کنیم و نمی‌خواهیم دوباره به این تیم ببازیم. ما تیم دست و پا بسته‌ای نیستیم و یکی از شانس‌های کسب سهمیه آسیایی هستیم. نکونام شکل خوبی به فولاد داده است و هواداران این تیم باید صبور باشند و تا پایان لیگ صبر کنند تا نتیجه زحمات کادر فنی را ببینند.

علوی در پاسخ به سوالی چرا بازی های فولاد و پرسپولیس همیشه با حاشیه همراه است توضیح داد: معمولا بازیهای استقلال و پرسپولیس با سایر تیم‌ها حاشیه دارد. سرخابی‌ها تیم های بزرگی هستند و همه می‌خواهند قدرت خود را مقابل این تیمها نشان بدهند. مطمئن باشید سعی ما این خواهد بود روی مسائل فنی تمرکز کنیم و به حواشی کاری نداشته باشیم. پیش از این برخی به فولاد این انگ را می‌زدند که این تیم شعبه دوم پرسپولیس است اما تلاش کردیم و جنگیدیم تا خلاف این را ثابت کنیم که اصلا این موضوع درست نیست. فولاد شخصیت و احترام خودش را دارد و شرایطی را در اهواز به وجود آورده‌ایم که حریفانمان نمی‌توانند به راحتی از کسب 3 امتیاز مقابل فولاد صحبت کنند.

از علوی درباره باخت فولاد به مس رفسنجان در وقت اضافه پرسیدیم. پاسخ او را بخوانید: در آن بازی بسیاری از بازیکنان اصلی خود را به دلیل مصدومیت و ابتلا به کرونا در اختیار نداشتیم و مجبور شدیم با تعدادی از جوانان فولاد که برای اولین بار در لیگ برتر بازی می‌کردند به مصاف مس رفسنجان برویم.پس از مسابقات لیگ قهرمانان آسیا بلافاصله وارد مسابقات لیگ شدیم و بازیکنان استراحت کافی نداشتند و این موضوع باعث شد تا مصدومیت‌ها در تیم تشدید پیدا کند.

او ادامه داد: چون مقابل مس ضد فوتبال بازی نکردیم بازی را در 4 دقیقه باختیم. جواد نکونام به بازیکنانش اجازه ضدفوتبال نمی‌دهد و تا دقیقه 97 فوتبال بازی کردیم. متاسفانه در فوتبال ما همه به دنبال نتیجه هستند و فوتبال خوب اصلا دیده نمی‌شود.

علوی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه به نظر می‌رسید احسان مرادیان بعد از نمایش خوبش جلوی سپاهان، گلر فولاد جلوی مس باشد، اظهار داشت: کادر فنی بر اساس هر بازی و شرایط حاکم برآن و همچنین میزان آمادگی بازیکنان نسبت به حضور آنها در ترکیب تیم تصمیم‌گیری می‌کند و باید این حق را برای مربیان قائل شد.

اینکه فولاد می‌تواند امسال هم سهمیه آسیایی بگیرد، سوال بعدی از ما از مدیر این تیم بود: تمام سعی خود را خواهیم کرد که امسال هم بتوانیم سهمیه بگیریم. سال گذشته این اتفاق با حمایت مدیران باشگاه و هواداران با تعصب فولاد رخ داد. امسال تیم ما مظلوم واقع شده و همین بازی مقابل پرسپولیس ما باید در یک شرایط نابرابر و در حالی که یک روز کمتر از آنها استراحت کردیم برگزار خواهد شد. 

علوی صحبتهایش را اینگونه ادامه داد: پرسپولیس اگر در صدر جدول است، به خاطر ما بوده چرا که سپاهان را در اهواز زمین‌گیر کردیم و شک نکنید برابر پرسپولیس هم با تمام توان به زمین خواهیم رفت تا فولاد به کسب سهمیه آسیایی نزدیکتر شود.

7655