سرمربی آرژانتین: بهترین بازیکن کوپا آمریکا؟ مسی بهترین بازیکن تاریخ است

سرمربی آرژانتین: بهترین بازیکن کوپا آمریکا؟ مسی بهترین بازیکن تاریخ است

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین فقط دو گام تا قهرمانی در کوپا آمریکا 2021 فاصله دارد.

به گزارش فوتبالی، لیونل اسکالونی سرمربی تیم ملی آرژانتین این روزها از شرایطش راضی است و البته امید زیادی دارد تا مسی ستاره تیم ملی آرژانتین به او در مسیر قهرمانی کمک کند.

مسی در بازی یک چهارم نهایی میان آرژانتین و اکوادور با دو گل و یک پاس گل خوش درخشید و اسکالونی نیز چاره ای جز تعریف از او نداشت. سرمربی تیم ملی آرژانتین گفت:" بازی لئو...نمی دانم که آیا او از شنیدن این همه تمجید و تعریف در هر روز توسط همه افراد خسته می شود یا نه. به عنوان یک عاشق فوتبال، بهترین اتفاق برای ما این است که تا جایی که می تواند بازی کند و از دیدنش لذت ببریم، فقط همین. چیز خاصی برای گفتن نیست. حتی حریفانش هم از دیدن بازی او مقابلشان لذت می برند. بهترین بازیکن کوپا آمریکا؟ در مورد بهترین بازیکن تاریخ صحبت می کنیم. خیلی سخت است که بتوان گفت بازیکن دیگری می تواند در سطح او باشد. شاید در برخی لحظات نیمار یا بازیکنی مشابه بتواند این نقش را در تیمش داشته باشد اما کاری که لئو می کند را تا همیشه در خاطر خواهیم داشت."

اسکالونی در مورد بازی آرژانتین و کلمبیا در نیمه نهایی هم صحبت کرد:" شرایط تیم خوب است و باید به روندمان ادامه بدهیم. خیلی زود باید با کلمبیا بازی کنیم. حریف بسیار مشکلی هستند و بازیکنان خوبی دارند. باید با جدیت و انگیزه بازی کنیم."

4125