عذرخواهی خواهر کورتوا از مدافع مصدوم تیم ملی ایتالیا

عذرخواهی خواهر کورتوا از مدافع مصدوم تیم ملی ایتالیا

پایگاه خبری فوتبالی - والری، خواهر تیبو کورتوا دروازه بان رئال مادرید و تیم ملی بلژیک از لئوناردو اسپیناتزولا عذرخواهی کرد چرا که این بازیکن را به وقت کشی در حین بازی مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 میان بلژیک و ایتالیا در روز جمعه هفته گذشته متهم کرده بود.

به گزارش فوتبالی، مدافع چپ تیم ملی ایتالیا با مصدومیت از زمین خارج شد و مشخص شد که باید شش ماه از میادین دور باشد و بدین ترتیب بخش قابل توجهی از فصل را در رم از دست می دهد. ولاری خواهر کورتوا که بازی را از نزدیک در ورزشگاه آلیانس آرنا تماشا می کرد، ویدیویی از این لحظه در صفحه اینستاگرامش منتشر کرده بود و نوشته بود:" این همان چیزی است که ما اسمش را کلک های اداری (اشاره به وقت کشی) می گذاریم."

کمی بعد مشخص شد که مصدومیت اسپیناتزولا جدی است و بدین ترتیب والری از طریق صفحه اینستاگرامش عذرخواهی کرد و نوشت:" خیلی ناراحت شدم که فهمیدم چنین مشکلی برای اسپیناتزولا ایجاد شده است. به خاطر واکنشم در آن لحظه عذرخواهی می کنم و امیدوارم که ریکاوری خوبی داشته باشد."

عملکرد خوب اسپیناتزولا در یورو باعث شده بود تا باشگاه هایی نظیر رئال، بارسا و تاتنهام به دنبالش باشند اما این مصدومیت شدید باعث خواهد شد تا انتقالش منتفی شود و مسیر فوتبال این بازیکن تغییر کند.

4125