کین: نمی‌خواهیم حس تلخ شکست در نیمه نهایی را دوباره تجربه کنیم

کین: نمی‌خواهیم حس تلخ شکست در نیمه نهایی را دوباره تجربه کنیم

پایگاه خبری فوتبالی - هری کین ستاره تیم ملی انگلیس و باشگاه تاتنهام مدعی است که آن‌ها از خاطرات تلخ نیمه نهایی جام جهانی 2018 درس گرفته‌اند و این بار می‌خواهند از شانس خود به بهترین نحو استفاده کنند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته سه شیرها موفق شدند با پیروزی 4-0 مقابل اوکراین به مرحله نیمه نهایی یورو 2020 راه پیدا کنند. هری کین دوبار، جردن هندرسون و هری مگوایر گلزنان انگلیس در این بازی بودند. حال شاگردان گرت ساوتگیت در دیدار بعدی خود به مصاف دانمارک خواهند رفت که روی کاغذ بسیار آنچنان سختی به نظر نمی‌آید. دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی بین دو تیم ایتالیا و اسپانیا برگزار خواهد شد. 

به نقل از سایت گل، هری کین پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "همه بازیکنان بی نظیر بودند. یک شب عالی و یک شروع عالی. اکراین چند بار برای ما مشکل ساز شد، اما ما در نیمه دوم حفظ توپ خوبی داشتیم. در مسیر درستی قرار داریم. می‌دانیم که شکست در نیمه نهایی چه قدر تلخ است. این بار می‌خواهیم یورو را فتح کنیم و این کار را برای هواداران و خانواده‌هایمان انجام خواهیم داد. شانس بسیار بزرگی در مقابل ما قرار دارد و می‌خواهیم با دو دست آن را بگیریم."

4416