لطفی: نفت مسجدسلیمان با دانش فکری به حاشیه امنیت می‌رسد/ شاید ما درباره داوری اشتباه کردیم

لطفی: نفت مسجدسلیمان با دانش فکری به حاشیه امنیت می‌رسد/ شاید ما درباره داوری اشتباه کردیم

پایگاه خبری فوتبالی- مربی نفت مسجدسلیمان معتقد است این تیم با دانش محمود فکری و تلاش بازیکنانش به حاشیه امنیت خواهد رسید.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، سعید لطفی درباره شکست 2 بر یک نفت مسجدسلیمان مقابل صنعت نفت آبادان اظهار داشت: صنعت نفت از موقعیت‌های خود به خوبی استفاده کرد و به این تیم تبریک می‌گویم. بچه‌های ما هم زحمت کشیدند و موقعیت‌های گلزنی زیادی داشتیم، اما متأسفانه این فرصت‌ها تبدیل به گل نشدند. امیدوارم در ادامه راه بهتر نتیجه بگیریم.
وی در مورد اعتراض کادر فنی نفتی‌ها به قضاوت سیدمهدی مرجان‌زاده تصریح کرد: صحنه‌های مشکوکی رخ داد که کارشناسان باید در این باره نظر بدهند و شاید ما اشتباه کردیم. صحنه‌های مشکوک تأثیرگذاری رخ داد و در زمان بازی به این تصمیم‌ها اعتراض داشتیم.

مربی نفت مسجدسلیمان راجع به نتایج نامطلوب این تیم در هفته‌های گذشته گفت: عملکرد تیم برای ما از لحاظ امتیازی راضی‌کننده نیست، اما باید شرایط تیم نفت مسجدسلیمان از جمله بازیکنان و امکانات را هم بررسی کنیم. تمام تلاش خود را می‌کنیم تا بهترین نتایج را بگیریم و دل هواداران را شاد کنیم.

لطفی در مورد اعتراض و درگیری لفظی لیدرهای نفت با کادر فنی این تیم پس از پایان بازی خاطرنشان کرد: مسائلی پیش آمد، اما مشکل آنها با کادر فنی و بازیکنان نبود. با این حال بهتر است در این باره صحبت نکنیم.

وی در مورد دیدارهای نفت مسجدسلیمان در پنج هفته باقیمانده لیگ برتر بیان کرد: با تیم‌های باکیفیتی بازی داریم و کارمان دشوار است. در هفته‌‌های آینده تیم‌های بالای جدولی و نیز تیم‌های در کورس سقوط را پیش رو داریم. با این حال با تلاش بازیکنان و دانشی که فکری دارد، ان‌شاءالله نفت مسجدسلیمان را به حاشیه امن جدول می‌رسانیم.

مربی نفت مسجدسلیمان در پاسخ به این پرسش که آیا باشگاه به تعهدات خود نسبت به مربیان نفت پایبند بوده است یا خیر، گفت: بخشی از قرارداد اعضای تیم پرداخت شده و قرار است بخش دیگری هم طی روزهای آینده پرداخت شود که ان‌شاءالله این اتفاق رخ دهد. ما خیلی بابت شرایط مالی مسئله‌ای نداریم.

6641