نمودار مرحله نیمه نهایی یورو 2020؛ سه غول و یک شگفتی‌ساز!

نمودار مرحله نیمه نهایی یورو 2020؛ سه غول و یک شگفتی‌ساز!

پایگاه خبری فوتبالی - با پیروزی 4 بر 0 تیم ملی انگلیس مقابل اوکراین اکنون تکلیف هر 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 روشن شده است و باید دید که چه نتایجی در مرحله نیمه نهایی رقم خواهد خورد و در نهایت کدام دو تیم راهی فینال می شوند.

به گزارش فوتبالی، 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی رقابت های یورو 2020 عبارتند از: اسپانیا، ایتالیا، انگلیس و دانمارک. اگر بخواهیم به طور کلی نگاهی به این 4 تیم بیندازیم می بینیم که سه تیم از این چهار تیم، تیم هایی مطرح هستند و تنها دانمارک است که نسبت به سایر این تیم ها کم نام و نشان تر است. جدال اسپانیا و ایتالیا در این مرحله روز سه شنبه ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار خواهد شد، یک جدال سنتی است که می تواند بسیار دیدنی باشد. در یورو 2016 هم اسپانیا و ایتالیا با هم روبرو شده بودند که البته ایتالیا در آن بازی موفق به حذف اسپانیا شد.

دیدار انگلیس و دانمارک هم چهارشنبه شب ساعت 23:30 به وقت ایران برگزار می شود و این دیدار هم در نوع خود می تواند جالب باشد چرا که دانمارک به دنبال شگفتی سازی و صعود به فینال است و انگلیسی ها هم می خواهند پس از سالیانی طولانی بالاخره در یک تورنمنت ملی موفق شوند.

گفتنی است که تمام بازی های این مرحله و همچنین بازی فینال در کشور انگلیس برگزار خواهد شد.

1470