انگلیس 4-0 اوکراین؛ موتور کین تازه روشن شده است/ سه‌شیرها حریف دانمارک شدند

انگلیس 4-0 اوکراین؛ موتور کین تازه روشن شده است/ سه‌شیرها حریف دانمارک شدند

پایگاه خبری فوتبالی - انگلیس موفق شد در برابر اوکراین به پیروزی پر گل دست پیدا کند و حریف دانمارک در مرحله نیمه نهایی شود. 

به گزارش فوتبالی، در آخرین دیدار مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020، شنبه شب دو تیم انگلیس و اوکراین در ورزشگاه المپیکو شهر رم به میدان رفتند. انگلیس در مرحله یک هشتم نهایی موفق شد با دو گل از سد رقیب دیرینه خود، آلمان بگذرد و اوکراین با حساب 2-1 سوئد را شکست داد. 

در این دیدار گرت ساوتگیت چند تغییر نسبت به دیدار قبلی داده بود و در این بازی، میسون مونت و جیدون سانچو از ابتدا به میدان رفتند. در نیمه اول، سه شیرها بازی را طوفانی آغاز کردند و در دقیقه 4 هری کین با پاس گل رحیم استرلینگ گل اول را به ثمر رساند. فشار انگلیس پس از ده دقیقه فروکش کرد و اتفاق خاصی دیگر تا پایان بازی رخ نداد و نیمه اول با نتیجه 1-0 به پایان رسید. 

در نیمه دوم، شاگردان ساوتگیت همانند نیمه اول هجومی آغاز کردند و در دقیقه 46 هری مگوایر اختلاف را دو برابر کرد و هری کین در دقیقه 50 گل سوم را زد تا به نوعی کار اوکراین تنها پس از گذشت پنجاه دقیقه تمام شود. در دقیقه 63 نیز جردن هندرسون هافبک باشگاه لیورپول با ضربه سر روی ارسال میسون مونت، گل چهارم را وارد دروازه شاگردان شوچنکو کرد تا انگلیس با له کردن اوکراین به جمع چهار تیم برتر راه پیدا کند.

خلاصه دیدار انگلیس - اوکراین

4416