محبوبیت جالب مسی در برزیل؛ مردی که نام پسرش را "لیونل مسی" گذاشت!

محبوبیت جالب مسی در برزیل؛ مردی که نام پسرش را "لیونل مسی" گذاشت!

پایگاه خبری فوتبالی - تیم ملی آرژانتین اکنون در رقابت های کوپا آمریکا 2021 حضور دارد و کشور برزیل میزبان رقابت هاست اما با وجود اینکه آرژانتین و برزیل همواره دو رقیب سنتی و سفت و سخت در منطقه آمریکای جنوبی بوده‌اند، لیونل مسی به عنوان ستاره اصلی تیم ملی آرژانتین محبوبیت ویژه ای در برزیل دارد.

به گزارش فوتبالی، پیش‌تر آمار جالبی منتشر شده بود که نشان می دهد صفحه اینستاگرام لیونل مسی چیزی حدود 19 الی 20 میلیون نفر از برزیل فالوور دارد و بدین ترتیب مسی در برزیل از محبوبیت ویژه ای برخوردار است. اما اکنون رسانه TyC Sports آرژانتین در گزارشی به سراغ مردی رفته است که نام پسر خود را "لیونل مسی" گذاشته است. در واقع این مرد برزیلی که فامیلی گومز را دارد، با گذاشتن نام لیونل مسی به روی پسرش باعث شده است تا او نام "لیونل مسی گومز" را داشته باشد.

آقای گومز برزیلی که طرفدار سفت و سخت بارسلوناست، از هواداران پر و پا قرص لیونل مسی است تا جایی که نام فرزندش را هم به نام این فوق ستاره آرژانتینی گذاشته است و اصلا به این قضیه که تیم ملی آرژانتین رقیب دیرینه‌ی تیم ملی برزیل در منطقه آمریکای جنوبی بوده و اکنون هم در کوپا آمریکا بر سر قهرمانی رقابت دارند، نداشته است.

1470