برای ثبت قرارداد آرفی؛ پرسپولیس منتظر لغو قانون منع ورود خارجی هاست

برای ثبت قرارداد آرفی؛ پرسپولیس منتظر لغو قانون منع ورود خارجی هاست

پایگاه خبری فوتبالی- آیا باشگاه پرسپولیس می تواند قرارداد مربی خارجی پایه های خود را ثبت کند؟

به گزارش فوتبالی، پس از کسب نتایج ضعیف تیم های پایه باشگاه پرسپولیس جعفرسمیعی با هماهنگی هیات مدیره دست به تغییرات گسترده در آکادمی این باشگاه زد تا شرایطی که در فصل گذشته اتفاق افتاد را تغییر دهد.

یکی از تغییراتی که انجام شد انتخاب اشپیتیم آرفی مهاجم سابق این باشگاه که ملیتی آلمانی دارد به عنوان سرمربی تیم نونهالان پرسپولیس بود. در حالی که پایگاه خبری فوتبالی در گزارشی اختصاصی به بررسی ثبت قرارداد این مربی پرداخته بود حالا خبر می رسد که پرسپولیسی ها فعلا قصد ثبت قرارداد این مربی را هیات فوتبال استان تهران را ندارند.

گفته می شود با توجه به تغییراتی که قرار است فدراسیون در قانون منع به کارگیری مربیان و بازیکنان خارجی در فصل آینده ایجاد کند، آرفی فعلا در تمرینات این باشگاه حضور پیدا کرده و کارهای مربوط به تست گیری از بازیکنان نونهال را انجام می دهد تا بعد از اعلام تغییرات در فانون وضع شده و ابلاغ آن به هیات فوتبال تهران و باشگاه ها بتوانند با مراجعه به هیات فوتبال قرارداد او را ثبت کنند. البته مشخص نیست که آیا فدراسیون و سازمان لیگ اجازه این را می دهند یا نه اما فعلا اشپیتیم در حال استعدادیابی و البته مربیگری است رده سنی نونهالان است.

آرفی با توجه به اینکه ملیت آلمانی دارند مربی خارجی محسوب می شود، تا زمانی که فدراسیون فوتبال قانون منع به کارگیری خارجی ها را لغو نکند نمی تواند به صورت رسمی از این مربی در مسابقات نونهالان و فستیوال هایی که در فوتبال پایه برگزار می شود استفاده کند. البته رده سنی نونهالان یک رده جدی نیست و رقابتهای این رده جنبه فان و سرگرمی برای نونهالان دارد.

باید منتظر ماند و دید که بالاخره قانون منع ورود خارجی ها لغو می شود تا مجوز فعالیت خارجی ها صادر شود یا اتفاق دیگری می افتد. اگر این اتفاق بیفتد، مجوز فعالیت آرفی را از هیات فوتبال تهران و سازمان لیگ صادر خواهد شد. 

7655