کامیابی نیا و امیری به فولاد می رسند؟

کامیابی نیا و امیری به فولاد می رسند؟

پایگاه خبری فوتبالی- آیا مصدومان پرسپولیس به بازی حساس مقابل فولاد می رسند؟

به گزارش فوتبالی، شاگردان یحیی گل محمدی روز سه شنبه در ورزشگاه فولاد آره نا به مصاف یاران جواد نکونام خواهند رفت تا یکی دیگر از بازی های حساس خود را در کورس قهرمانی با سپاهان برگزار کنند.

در فاصله کوتاه باقیمانده تا دیدار با فولاد، هنوز وضعیت دو بازیکن مصدوم پرسپولیس نامشخص است.کمال کامیابی‌نیا و وحید امیری دو ستاره پرسپولیس هستند که به خاطر مصدومیت هنوز نتوانسته‌اند در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور یابند و وضعیت آنها برای جدال با فولاد نامشخص است.

در حالی که یحیی گل محمدی در گفت و گو با کادر پزشکی قرمزها تاکید ویژه ای روی رساندن کمال کامیابی نیا برای بازی مقابل فولاد   داشت اما با توجه به مصدومیتی که با آن روبه رو است بعید است شرایط همراهی این تیم در تقابل با فولاد را به دست بیاورد و پزشکان پرسپولیس به یحیی گفته اند برای جلوگیری از تشدید مصدومیت او بهتر است مقابل فولاد بازی نکند.

وحید امیری نیز در اردوی تیم ملی دچار آسیب دیدگی شد و البته تا روز پایانی در کنار دیگر بازیکنان حضور یافت و تجربه صعود به مرحله بعدی انتخابی جام‌جهانی را کسب کرد. او نیز در بازگشت به تهران، همچنان از تمرینات گروهی دور مانده و البته کادرپزشکی امیدوار است طی روزهای باقیمانده شرایط را برای حضورش در جدال حساس مقابل فولاد را فراهم سازد اما این احتمال وجود دارد او مانند سیامک نعمتی تنها در لیست 18 نفره قرار گیرد و بعید است یحیی به او بازی بدهد.

پرسپولیس تا دوهفته آینده سه بازی سرنوشت ساز در مسیر قهرمانی لیگ برتر و جام حذفی خواهند داشت. آن‌ها ابتدا در پانزدهم تیرماه در اهواز مقابل فولاد قرار خواهند گرفت سپس در نوزدهم تیر ماه میزبان آلومینیوم اراک خواهند بود. پرسپولیس بعد از این بازی باید خود را آماده تقابل با استقلال در جام حذفی کند که قطعا این بازی با توجه به حاشیه های چند روز گذشته بین بازیکنان دو تیم از اهمیت بالایی برخوردار خواهد بود.

کادر پزشکی قرمزها در تلاش هستند تا در سریع ترین زمان ممکن این دو بازیکن را به شرایط بازی برسانند تا حداقل آن‌ها به بازی مقابل آلومینیوم و در ادامه مقابل استقلال در جام حذفی برسانند.

بدون شک برطرف نشدن مصدومیت این دو بازیکن خبر خوبی برای پرسپولیسی ها و کادرفنی این تیم نیست آن‌ها در اوج رقابت با سپاهان هستند و سپاهانی هاتمام بازبکنان خود را در اختیار دارند. باید دید پرسپولیس این چالش را چگونه پشت سر خواهد گذاشت. هر چند مربیان این تیم بر این عقیده اند که کار تیمی پرسپولیس این اجازه را نمی‌دهد تا غیبت بازیکنان آن‌چنان به چشم بیاید.

7655