احتمال بالای همکاری پرسپولیس با کارگزار فعلی‌اش

احتمال بالای همکاری پرسپولیس با کارگزار فعلی‌اش

پایگاه خبری فوتبالی- شرکت آتیه داده پرداز به احتمال بسیار زیاد کارگزار باشگاه پرسپولیس در فصل آینده خواهد بود.

به گزارش فوتبالی، طبق آنچه در قرارداد باشگاه پرسپولیس و شرکت آتیه داده پرداز ثبت شده، مدت قرارداد طرفین در سال اول تا پایان فصل جاری لیگ برتر ادامه خواهد داشت.

این قرارداد در حالی به روزهای آخرش نزدیک شده که حرف و حدیثهای زیادی درباره ادامه همکاری پرسپولیس با آتیه داده پرداز منتشر شده است.

اعتبار این قرارداد که در زمان سرپرستی مهدی رسول‌پناه در باشگاه پرسپولیس به امضا رسید، سه ساله است و پیش از این گفته می‌شد به دلیل اختلافات پیش‌آمده بین باشگاه و کارگزار، این احتمال وجود دارد که در پایان سال اول، همکاری دو طرف خاتمه یابد و قرمزها سراغ اسپانسر جدیدی بروند.

طبق این قرارداد، کارگزار باشگاه باید تا پایان خرداد کل مبلغ توافق شده را در اختیار پرسپولیس قرار می‌داد که این کار را انجام داده است. 

اوایل هفته گذشته جلسه ای بین اعضای مدیران باشگاه پرسپولیس و مدیران شرکت آتیه داده پرداز برگزار شد تا طرفین به بررسی شرایط ادامه همکاری در فصل آینده بپردازند. 

گفته می شود چند شرکت آماده عقد قرارداد با پرسپولیس هستند اما با توجه به شکل قرارداد و بندهای محکمی که در آن وجود دارد، قرمزها نمی توانند یک طرفه نسبت به فسخ آن اقدام کنند و باید این درخواست از سمت شرکت آتیه باشد. در غیر اینصورت باید به آنها غرامت پرداخته شود.

البته اطلاعات خبرنگار حاکی از آن است که احتمال تمدید قرارداد پرسپولیس با کارگزارش بیشتر از فسخ آن خواهد بود.

7655