محمد قاضی: کرونا بد موقعی به سراغ من آمد

محمد قاضی: کرونا بد موقعی به سراغ من آمد

پایگاه خبری فوتبالی- مس رفسنجان لیگ بیستم را با نتایجی ناامیدکننده آغاز کرد اما خیلی زود توانست خود را ثابت کند. شاگردان ربیعی با نتایجی که به دست آوردند این روزها یکی از سینوسی ترین عملکردها را در لیگ برتر دارند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، مس رفسنجان در هفته ای که گذشت توانست با برتری برابر فولاد خوزستان به بردی شیرین و البته مهم دست پیدا کند. پیروزی ۲ بر ١ برابر شاگردان نکونام در حالی برای رفسنجانی ها به دست آمد که آنها چند هفته‌ پیش از این بازی را با نتایجی ناامید کننده به پایان رسانده بودند. نتایجی که باعث شده بیش از هر چیز دیگری، روند سینوسی شاگردان محمد ربیعی در جدول رده بندی به چشم بیاید.

 هر چه که بود حالا مسی ها برای فرار از رده های پایینی جدول رده بندی در بازی هفته باید با اسم رمز برتری برابر فولاد خوزستان پا به میدان می گذاشتند که همینطور هم شد و در نهایت توانستند سه امتیاز بازی هفته بیست و پنجم را به حساب خود بریزند.

محمد قاضی، مهاجم کهنه کار و باتجربه مس رفسنجان یکی از بازیکنانی بود که در دیدار برابر فولاد خوزستان به میدان رفت. مهاجمی که بعد از مدت ها سکوت در گفت و گو با خبرنگار ورزش سه در مورد شرایط بازی با فولاد به صحبت پرداخت. او با اشاره به اینکه تنها هدفشان کسب سه امتیاز در خانه بود، گفت: با توجه به شرایط تیم در این مسابقه به چیزی جز برد فکر نمی کردیم که خدا را شکر توانستیم سه امتیاز حساسی را به دست بیاوریم.

او ادامه داد: با توجه به اینکه در هفته‌های گذشته نتایج خوبی نگرفته بودیم، از این جهت کل تیم خیلی تحت فشار بودند و به همین دلیل بازی با فولاد برای ما اهمیت زیادی داشت و حتما باید نتیجه می گرفتیم و به همین خاطر از همان ابتدای بازی روندی تهاجمی داشتیم. بازی را خوب شروع کردیم اما گل بدی خوردیم که آب سردی روی کل تیم بود و کمی زمان برد تا تیم بتواند خودش را پیدا کند و برنامه‌های تاکتیکی را برای گرفتن نتیجه در زمین را به اجرا دربیاورد.

قاضی ادامه داد: با این حال ذکر این نکته هم لازم است که بازی بسته و لایه لایه دفاع کردن فولاد هم کار ما را برای جبران سخت کرده بود اما در نهایت توانستیم با لطف خدا سه امتیاز این بازی را به دست بیاوریم.

مهاجم مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که چرا در نیم فصل دوم با تقویت تیم روند نتیجه گیری تیم با مشکل مواجه شد، گفت: تعطیلات لیگ کار هماهنگی بازیکنان را جدید را با وقفه مواجه کرد اما قطعا در ادامه بازی‌ها شرایط بهتر خواهد شد و تمام سعی‌مان این است که فصل را به بهترین شکل برای مس رفسنجان تمام کنیم.
.
مهاجم باتجربه مسی ها در ادامه صحبت های خود گفت:‌ در این زمینه به جز این تعطیلات بحث کرونا و ابتلای چند بازیکن تیم از جمله خودم خیلی کار را برای تیم سخت کرد. به خصوص برای خودم که باعث شد کل خانواده‌ام درگیر این ویروس شدند و این مساله مرا از نظر روحی و روانی کاملا بهم ریخته بود. روند خوبی در تیم داشتم که متاسفانه کرونا بدموقع سراغ من آمد. با این حال خدا را شکر شرایطم بهتر شده و هر روز بهتر از قبل خودم را برای کمک به تیم آماده می کنم.

قاضی که در بازی با فولاد از ابتدا در میدان حضور داشت و یکی دو بار هم با پاس های خود تیمش را در معرض گلزنی قرار داد در مورد عملکردش در خط حمله مس رفسنجان گفت: به هرحال وظیفه هر مهاجم گلزنی است اما بخش دیگری از کار او کمک و ایجاد موقعیت برای دیگر بازیکنان است که تیم نتیجه بگیرد. من هم در هر مقطعی که کادرفنی صلاح دانست بازی کردم و بیشتر به عنوان مهاجم کاذب در میدان حاضر شدم که به همین خاطر بیشتر کارم موقعیت و فضاسازی برای دیگر مهاجمان تیم بود تا به راحتی بتوانند به گل برسند.

 قاضی در مورد اینکه مس رفسنجان یکی از تیم هایی است که تا به حال در لیگ پنالتی نداشته، گفت: به هرحال گرفتن پنالتی یعنی اینکه شما به خوبی روی دروازه حریف خود فشار آورده و خلق موقعیت کرده اید. بخشی از گل هایی هم که مهاجمان به ثمر می رسانند به خاطر همین آیتم است و ما در این زمینه باید با تمرکز و قدرت بیشتری کار کنیم. البته در این بین بخشی از این اتفاق هم به قضاوت داوران بر می گردد که پنالتی‌های مسلمی را برای مس رفسنجان نگرفتند و یکی از آن‌ها در بازی با پیکان بود که داور من را اخراج کرد. این موضوع هم در اینکه مس تا به حال پنالتی نداشته است، نقش دارد.

 مهاجم سابق تیم ملی در پایان صحبت هایش گفت:  این مساله چیزی از ارزش تلاش بچه های تیم کم نمی کند چون همه از جان مایه می گذارند و در کنار کادرفنی از ابتدای لیگ بیستم به عنوان تیمی تازه وارد به لیگ برتر تمام سعی شان این بود که در ابتدای امر این تیم را در جدول نگه داریم. اتفاقی که خدا را شکر تا اینجا موفق بودیم اما طبیعی است بعد از سیر صعودی که داشتیم توقعات بالا برود و  به‌ لطف خداوند و حمایت همه بچه ها و هواداران این روند را در هفته های پایانی بازهم ادامه خواهیم داد و یک فصل خوب را رقم می‌زنیم.

۴۱۵۴