عملیات ویژه پرسپولیس در اهواز؛ به یاد کالدرون

عملیات ویژه پرسپولیس در اهواز؛ به یاد کالدرون

پایگاه خبری فوتبالی- یحیی گل‌محمدی و تیمش در سفر به اهواز یک ماموریت ویژه دارند. اینکه یک عملیات تقریبا غیرممکن را با موفقیت پشت سر بگذارند.

به گزارش فوتبالی، پرسپولیس در شرایطی این هفته به مصاف فولاد می‌رود که برای ماندن در صدر جدول در پایان هفته بیست و ششم، نیاز به سه امتیاز این مسابقه دارد و اگر در اهواز امتیاز از دست بدهد و سپاهان، پیکان را ببرد، آنوقت شاگردان محرم نویدکیا به صدر جدول برخواهند گشت.

پرسپولیس در شرایطی برای گرفتن سه امتیاز از فولاد راهی خوزستان خواهد شد که بردن فولاد در اهواز، تبدیل به یک اتفاق تقریبا غیرممکن شده چرا که فولاد در 22 بازی خانگی متوالی، شکست نخورده است.

آخرین باری که فولاد در اهواز شکست خورد به 13 آبان سال 98 برمی‌گردد. دیداری مربوط به هفته دهم لیگ نوزدهم که پرسپولیس گابریل کالدرون با پنالتی مهدی ترابی موفق شد میزبانش را شکست دهد.

حالا 610 روز از آخرین باخت خانگی فولاد می‌گذرد و شاگردان نکونام امیدوارند که بتوانند انتقام آن شکست را این هفته از پرسپولیس بگیرند و با امید بیشتری، در هفته‌های آینده به دنبال رسیدن به صدر جدول باشند.

حالا باید دید پرسپولیس می‌تواند در اهواز دست به یک کار بزرگ بزند و فولاد را برای دومین بازی متوالی در فولاد آره‌نا شکست دهد یا روند فوق‌العاده تیم جواد نکونام در اهواز ادامه پیدا خواهد کرد.

7655