شکست سه تیم با اشتباه سه دروازه‌بان

شکست سه تیم با اشتباه سه دروازه‌بان

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه‌بان‌های سه تیم در هفته بیست و پنجم لیگ با اشتباههایشان نقش مهمی در شکست تیمهایشان داشتند.

به گزارش فوتبالی، از بازی سایپا و شهرخودرو(پدیده) شروع کنیم که محمدحسین اکبرمنادی دروازه‌بان سایپا در همان دقایق ابتدایی بازی یک گل را به تیم مهدی رحمتی هدیه داد. او در دقیقه سه بازی در جدال تک به تک با امین قاسمی نژاد موفق شد ضربه او را دفع کند اما نتوانست به موقع توپ را کامل مال خود کند تا قاسمی نژاد توپ سرگردان را به تور دروازه بچسباند و در نهایت این پدیده باشد که در تهران سایپا را با نتیجه 2-1 شکست دهد.

نیما میرزازاد

نساجی در صورت چهارمین برد متوالی‌اش در لیگ و پیروزی مقابل پیکان می‌توانست از منطقه خطر دور شود اما اشتباه مرگبار گلر جوان نساجی باعث شد که پیکان اولین بردش در سال 1400 را دشت کند.

در دقیقه 51 و روی پرتاب اوت نادر محمدی که توانایی بی‌نظیری در پرتاب اوت دارد، نیمامیرزازاد گلر نساجی در مهار پرتاب او ناکام بود و توپ از دستانش خارج شد تا آرمان قاسمی بازیکن سابق نساجی از اشتباه او نهایت استفاده را ببرد و دروازه نساجی را باز کند. 

محسن فروزان

فولاد خوزستان می‌توانست با یک امتیاز از رفسنجان به اهواز برگردد اما اشتباه فروزان باعث شد که مس رفسنجان بعد از چهار باخت متوالی، بالاخره در لیگ پیروز شود. در شرایطی که با گل سلیمانی در دقیقه 94، مس توانست از شکست مقابل فولاد فرار کند، در دقیقه 97 محسن فروزان روی ارسال بلند مسی‌ها دچار اشتباه شد و نتوانست توپ را کامل مهار کند تا مهرداد آوخ بازی را 1-2 به سود مس کند. البته فروزان و بازیکنان فولاد عقیده داشتند که بازیکن مس روی او خطا کرده است منتهی داور بازی چنین عقیده‌ای نداشت. 

9697