آشنایی با همسر ایرانی ستاره سابق فوتبال هلند(عکس)

آشنایی با همسر ایرانی ستاره سابق فوتبال هلند(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی-  همسر ایرانی کلارنس سیدورف کیست؟

به گزارش فوتبالی، اگر بیننده ویژه برنامه یورو 2020 باشید، حتما متوجه شدید که کلارنس سیدورف در شروع صحبتش با این برنامه، یکی دو کلمه به زبان فارسی صحبت کرد و محمدرضا احمدی دلیل این قضیه را همسر ایرانی بازیکن سابق تیم ملی هلند دانست. سیدورف در بخشی از صحبتهایش به این نکته اشاره کرد که حالا ایران در زندگی شخصی هم بسیار به او نزدیک‌تر شده است.

سایت خبرورزشی در گزارشی به معرفی همسر ایرانی سیدورف – که همسر دوم بازیکن سابق رئال مادرید، اینتر و میلان است – پرداخته و درباره او نوشته است: کلارنس ۴۵ ساله چند سال پیش با سپیده مکرمتی با نام مستعار «سوفیا» آشنا شده، زنی که مقیم کانادا بوده و به میلان و دبی هم رفت و آمد دارد. برخی منابع می‌گویند او دانش‌آموخته الکترونیک است و برخی منابع رشته تحصیلی او را بازرگانی اعلام کرده‌اند. این زن ایرانی در پروفایل اینستاگرامش خودش را سفیر جهانی «اسکاویا» و سفیر حسن‌نیت بنیاد «هرثور» معرفی کرده است. 

تا دو ماه پیش هم کلارنس در صفحه اینستاگرامش عکسی از سپیده منتشر نکرده بود، اما حالا نه تنها با این زن ایرانی عکس در اینستاگرامش دارد، بلکه همواره در مراسم‌های مختلف در کنار یکدیگر هستند. سپیده مکرمتی دو فرزند هم به نام‌های نیما و دیاکو از ازدواج قبلی‌اش دارد.

1984