کار سخت پرسپولیس برای حفظ مغانلو

کار سخت پرسپولیس برای حفظ مغانلو

پایگاه خبری فوتبالی-آیا شهریار مغانلو در فصل آینده به همکاری‌اش با پرسپولیس ادامه خواهد داد؟

به گزارش فوتبالی، باشگاه پرسپولیس با توجه به عملکرد این بازیکن و رضایت کادر فنی از عملکرد مهاجم سابق سانتاکلارا، به دنبال تمدید قرارداد اوست و برای این کار باید رضایت باشگاه پرتغالی را جلب کند. مغانلو قراردادی سه ساله با باشگاه سانتاکلارا دارد که تا این لحظه یک فصل از آن گذشته است.

در شرایطی که دیروز خبری درباره احتمال حضور مغانلو در زنیت – در صورت جدایی سردار آزمون از این تیم- روی خروجی خبرگزاری‌ها قرار گرفت، و از طرف دیگر شایعاتی درباره درخواست 600 هزار دلاری سانتاکلارا از پرسپولیس برای صدور رضایتنامه این بازیکن منتشر شده، یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به خبرنگار پایگاه خبری فوتبالی گفت که باشگاه پرتغالی تا امروز هیچ رقمی را برای رضایتنامه مغانلو به باشگاه پرسپولیس اعلام نکرده منتهی این باشگاه، پرسپولیس را در جریان این موضوع گذاشته که مغانلو دو پیشنهاد 500 هزار دلاری از لیگ برتر ایران و یک پیشنهاد 600 هزار دلاری از لیگ ستارگان قطر دارد.

شنیده‌های خبرنگار فوتبالی حاکی از آن است که رقم انتقال قرضی مغانلو به پرسپولیس، حدود 40 هزار دلار برای شش ماه بوده و با توجه به پیشنهادهای جدیدی که برای این بازیکن به دست سانتاکلارا رسیده، هنوز معلوم نیست که باشگاه پرتغالی چه تصمیمی درباره مهاجم ایرانی‌اش خواهد گرفت.

ابراهیم شکوری چند روز قبل خبر پیشنهاد ایرانی برای مغانلو را تائید کرده اما اسمی از این تیمها نبرده بود. برخی اخبار حاکی از آن است که سپاهان و گل گهر به دنبال جذب مغانلو هستند و پیشنهادشان برای جذب این بازیکن را به باشگاه سانتاکلارا ارسال کرده‌اند.

با توجه به مطرح شدن چنین پیشنهادهایی برای مغانلو، باشگاه پرسپولیس کار راحتی برای ادامه همکاری با این بازیکن ندارد. البته خود شهریار گفته که دوست دارد در این تیم به فوتبالش ادامه دهد منتهی با توجه به قرارداد او با باشگاه سانتاکلارا، باشگاه پرتغالی تصمیم نهایی درباره این بازیکن را خواهد گرفت و باید منتظر ماند و دید که نهایتا چه اتفاقی درباره مهاجم محبوب یحیی گل‌محمدی رخ خواهد داد و آیا او و مدیران پرسپولیس می‌توانند مدیران سانتاکلارا را راضی کنند که با ادامه حضور این بازیکن در پرسپولیس موافقت کنند یا مغانلو را فصل آینده در تیم دیگری خواهیم دید.

7655