شیطنت مهاجم تیم ملی ایتالیا: اتلاف وقت و دریافت کارت زرد

شیطنت مهاجم تیم ملی ایتالیا: اتلاف وقت و دریافت کارت زرد

پایگاه خبری فوتبالی - یکی از صحنه های ویژه بازی بلژیک و ایتالیا که مورد توجه قرار گرفته مربوط به اقدامی است که دومنیکو براردی برای اتلاف وقت روی یک ضربه آزاد در اواخر بازی انجام داد.

به گزارش فوتبالی، براردی در دقایق پایانی بازی بلژیک و ایتالیا برای این که وقت را تلف کند، خودش رو جلوی ضربه ایستگاهی بازیکنان بلژیک قرار داد و البته یک کارت زرد را هم به جان خرید.

بازی بلژیک و ایتالیا در ورزشگاه آلیانس آرنا به شدت هیجان انگیز بود. تیم روبرتو مانچینی در این بازی توانست حضورش در نیمه نهایی یورو 2020 را با برد دو بر یک نهایی کند. گلهای نیکو بارلا و اینیسنیه به ایتالیا کمک کرد تا برد ارزشمندی را کسب کند و ضربه پنالتی لوکاکو نیز برای تیم روبرتو مارتینز کافی نبود.

ایتالیا در دقایق پایانی همه تلاش خود را انجام می داد تا گلی دریافت نکند و بازی به وقت اضافه کشیده نشود که البته به هدفشان هم رسیدند. یکی از این شیطنت ها از جانب براردی انجام شد. بلژیک صاحب یک ضربه آزاد غیر مستقیم شد. تقریبا همه بازیکنان بلژیک به محوطه جریمه ایتالیا رفته بودند و دی بروینه آماده آرسال بود اما براردی  فاصله قانونی را رعایت نکرد و مانع از ارسال توپ شد.  بدین ترتیب براردی هر چند که کارت زرد گرفت اما به اتلاف وقت به سود تیم ملی کشورش کمک کرد.

اقدام براردی با واکنش هایی در توئیتر مواجه شده است. یک نفر نوشته است:" فکر نمی کنم که براردی روی این ارسال ده یارد از توپ فاصله داشته باشد." و دیگری نوشته است" یک شیطنت خالص. دوستش داشتم!" و دیگری نوشته است:" براردی با حرکتش دو دقیقه وقت برای تیمش خرید." و دیگری نوشته است:" رفتار براردی را دوست نداشتم. آزاردهنده و ناخوشایند بود."

4125