بدشانسی مهاجم بلژیک: فقط چهار دقیقه دوام آورد

بدشانسی مهاجم بلژیک: فقط چهار دقیقه دوام آورد

پایگاه خبری فوتبالی - ناصر شادلی به شکل ناخواسته ای در بازی یک چهارم نهایی یورو میان ایتالیا و بلژیک در روز جمعه رکوردشکنی کرد و به سریع ترین تعویض مسابقات تبدیل شد.

به گزارش فوتبالی، بازیکن سابق تاتنهام در دقیقه 70 در زمانی که تیمش به گل نیاز داشت، وارد زمین شد اما این بازیکن 31 ساله پس از چهار دقیقه به علت مصدومیت عضلانی از زمین خارج شد. یک کاربر توئیتری در مورد تعویض سریع شادلی نوشت:" برای برادرم ناصر شادلی ناراحت شدم، مصدومیت های عضلانی بدترین هستند." و دیگری نوشته است:" چادلی سریع ترین بازیکن تعویضی است که تعویض شده است." و دیگری نوشته است:" چارلی جایزه آدام لالانا را گرفت چرا که به عنوان بازیکن تعویضی مصدوم شد." و دیگری هم نوشته است:" ناصر چادلی فقط پنج دقیقه بازی کرد و به علت مصدومیت تعویض شد. بدشانس بود."

تیم روبرتو مارتینز با شکست دو بر یک مقابل ایتالیا از یورو کنار رفت و از حضور در نیمه نهایی مسابقات باز ماند. بلژیک یکی از مدعیان جدی قهرمانی بود اما آنها نیز مثل تیم هایی نظیر فرانسه، پرتغال و آلمان نتوانستند یوروی خوبی را داشته باشند و حالا ایتالیا و اسپانیا در نیمه نهایی به مصاف هم می روند تا یکی از آنها در فینال حضور پیدا کند.

4125