فلاح‌زاده: صنعت نفت شرایط وحشتناکی داشت و هیچ مربی هدایت آن را قبول نمی‌کرد/ شانس قهرمانی سپاهان بیشتر است

فلاح‌زاده: صنعت نفت شرایط وحشتناکی داشت و هیچ مربی هدایت آن را قبول نمی‌کرد/ شانس قهرمانی سپاهان بیشتر است

پایگاه خبری فوتبالی- حامد فلاح‌زاده دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان با یادآوری شرایط سخت این تیم در ابتدای فصل گفت که خیلی از مربیان حاضر به پذیرش هدایت زردپوشان نبوده‌اند.

به گزارش فوتبالی و به نقل از تسنیم، حامد فلاح زاده درباره وضعیت تیمش بعد از کسب دو برد پیاپی گفت: خدا را شکر بعد از مدت‌ها توانستیم دو برد پیاپی به دست بیاوریم و هواداران خونگرم آبادانی که حتی در آن شرایط بحرانی ما را حمایت کردند خوشحال کنیم. امیدوارم حداقل در بازی‌های بعدی نتایج خوبی بگیریم تا بتوانیم وضعیت‌مان را در جدول بهبود ببخشیم.
وی راجع به بازی بعدی تیمش مقابل نساجی خاطر نشان کرد: به هر حال تیم‌هایی که در پایین جدول هستند آخرین تلاش‌های‌شان را برای ماندن در لیگ برتر انجام می‌دهند. نساجی تیم شهر من است و مطمئناً بازی سختی در پیش خواهیم داشت، ولی هدف ما این است که در خانه سه امتیاز را بگیریم. معمولاً صنعت نفت تیمی است که در بازی‌های خانگی بهترین عملکرد ممکن را دارد و سعی می‌کنیم در این بازی نیز بهترین نتیجه را بگیریم.

فلاح‌زاده در مورد عملکرد خودش در این فصل اظهار داشت: امسال برای ما فصل خوبی بود و تلاش کردم تا عملکرد خوبی در تیم داشته باشم. باید از زحمات آقای کاظم فرحانی مربی گلرهای نفت آبادان هم تشکر کنم که همیشه تلاش می‌کند تا گلرها شرایط خوبی داشته باشند.

وی همچنین با تمجید از سیداکبر پورموسوی سرمربی صنعت نفت تصریح کرد: تیم ما قبل از شروع فصل با جدایی 15 بازیکن و بسته بودن پنجره نقل‌وانتقالات وضعیت وحشتناکی داشت و خیلی‌ها تصور می‌کردند که صنعت نفت جزو گزینه‌های سقوط باشد. در آن زمان خیلی از مربیان قبول نمی‌کردند که هدایت این تیم را برعهده بگیرند، ولی آقای پورموسوی یک تیم بومی و خوب را تشکیل داد و خیلی از بازیکنان به خاطر ایشان به صنعت نفت آمدند.

دروازه‌بان تیم فوتبال صنعت نفت در پاسخ به این سؤال که کدام تیم در لیگ امسال قهرمان خواهد شد، گفت: پیش‌بینی خیلی سخت است، ولی من شانس قهرمانی سپاهان را بیشتر می‌دانم.

6641