لیست تیم المپیک برزیل مشخص شد؛ با حضور دنی آلوز و بدون وینیسیوس

لیست تیم المپیک برزیل مشخص شد؛ با حضور دنی آلوز و بدون وینیسیوس

پایگاه خبری فوتبالی - وینیسیوس جونیور بازیکن برزیلی رئال مادرید که در لیست تیم المپیک برزیل قرار گرفته بود، با مخالفت باشگاهش به مسابقات نمی رود.

به گزارش فوتبالی، روز جمعه فدراسیون فوتبال برزیل از رئال مادرید درخواست کرد تا اجازه حضور وینیسیوس در مسابقات المپیک توکیو را بدهد. در حقیقت این مسابقات زیر نظر فیفا نیست و باشگاه ها این حق را دارند تا با حضور بازیکنانشان در بازیها مخالفت کنند. رئال مادرید نیز خیلی سریع به فدراسیون برزیل اعلام کرد که پاسخ منفی است و وینیسیوس همچون دیگر برزیلی های رئال نظیر میلیتائو و رودریگو گوئس حق حضور در بازیها را ندارد. البته رینیر ژسوس که قرضی از رئال مادرید به دورتموند رفته در لیست قرار گرفت و در توکیو حضور خواهد داشت.

وینیسیو خیلی دوست داشت که به المپیک برود و همچون نیمار و رفقا در سال 2016 به مدال طلای بازیها برسد اما در نهایت رئال مادرید به او اجازه حضور در بازیها را نداد. آندره ژاردین سرمربی تیم المپیک برزیل لیست 22 نفره را اعلام کرد که به جز وینیسیوس چهره های دیگری نظیر گابریل ژسوس و رنان لودی هم به خاطر مخالفت باشگاه هایشان خط خوردند. البته ریچارلیسون و داگلاس لوئیز با اجازه اورتون و استون ویلا به بازیها می روند. سویا نیز اجازه حضور دیگو کارلوس را داد و این بازیکن یکی از نفرات بالای 24 سال در لیست خواهد بود. دنی آلوز اسطوره فوتبال برزیل نیز رهبر ترکیب برزیل خواهد بود. 

لیست تیم المپیک برزیل بدین شرح است:
دروازه بان ها: سانتو (پارانائنزه)، برنو (گرمیو)، لوکائو (واسکو)
مدافعان کناری: دنی آلوز (سائو پائولو)، گابریل منینو (پالمیراس)، گیلرمه آرانا (مینیرو)، ابنر (پارانائنزه)
مدافعان میانی: گابریل ماگالیائش (آرسنال)، نینو (فلومیننزه)، دیگو کارلوس (سویا)، برونو فوکس (زسکا)
هافبک ها : داگلاس لوئیز (استون ویلا)، برونو گیمارائش (لیون)، داگلاس آگوستو (پائوک)، کلودینیو (ردبول براگانتینو)، ماتیوس هنریکه (گرمیو)، رینیر (رئال مادرید)
مهاجمان: ماتیوس کانیا (هرتابرلین)، مارتینلی (آرسنال)، آنتونی (آژاکس)، پائولینیو (لورکوزن)، ریچارلیسون (اورتون)

4125