برزیل 1-0 شیلی؛ اوج سلسائو با تیته/ برزیل حریف پرو در نیمه نهایی شد

برزیل 1-0 شیلی؛ اوج سلسائو با تیته/ برزیل حریف پرو در نیمه نهایی شد

پایگاه خبری فوتبالی - برزیل موفق شد در برابر شیلی به پیروزی برسد. 

به گزارش فوتبالی، از ساعت 04:30 بامداد روز شنبه، دو تیم برزیل و شیلی از چهارچوب مرحله یک چهارم نهایی کوپا آمریکا 2021، در ورزشگاه نیلتون سانتوس به میدان رفتند. دو تیم در حالی به مصاف هم رفتند که در مرحله گروهی، برزیل با ده امتیاز از چهار بازی صدرنشین گروه B شد، اما شیلی با پنج امتیاز در رده چهارم گروه A قرار گرفت. 

در نیمه اول، ابتدا شاهد بازی سرد و کسل کننده‌ای از هر دو تیم بودیم، اما از دقیقه سی به بعد بازی کمی جذاب تر دنبال شد. هر دو تیم توانستند چند موقعیت خطرناک روی دروازه‌ها خلق کنند، اما بهره‌ای از این فرصت‌ها نبردند تا نیمه اول با تساوی 0-0 به پایان برسد. 

در نیمه دوم، برزیل خیلی سریع در دقیقه 47 با ضربه چکشی لوکاس پاکتا به گل رسید. تنها دو دقیقه بعد از این گل، گابریل ژسوس مهاجم تیم ملی برزیل و باشگاه منچسترسیتی با دریافت کارت قرمز از زمین بازی اخراج شد تا برزیل کار سختی برای حفظ نتیجه داشته باشد. از دقیقه 70 به بعد، مالکیت توپ و میدان کاملا در اختیار شاگردان لاسارت بود و البته چند شانس خوب برای به تساوی کشاندن بازی داشتند، اما مهاجمین با بی دقتی فرصت‌ها را از دست می‌دادند تا این دیدار با نتیجه 1-0 به سود برزیل پایان یابد. 

سلسائو در مرحله نیمه نهایی با پرو دیدار خواهد کرد. 

4416