انریکه پس از پیروزی برابر سوئیس: به سایمون ایمان داشتم

انریکه پس از پیروزی برابر سوئیس: به سایمون ایمان داشتم

پایگاه خبری فوتبالی - لوئیز انریکه سرمربی تیم ملی اسپانیا اظهار کرد که هنگام ضربات پنالتی، به اونای سایمون گلر تیمش اعتماد کامل داشته است. 

به گزارش فوتبالی، جمعه شب مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 با دو دیدار آغاز شد که در نخستین بازی، اسپانیا به مصاف سوئیس رفت. این بازی در وقت‌های قانونی و اضافه با نتیجه 1-1 به پایان رسید و سرانجام لاروخا در ضربات پنالتی با درخشش سایمون با نتیجه 3-1 برنده و راهی مرحله نیمه نهایی شد. 

لوئیز انریکه سرمربی سابق بارسلونا که سابقه فتح لیگ قهرمانان اروپا را نیز در کارنامه دارد، پس از پایان بازی به خبرنگاران گفت: "در ضربات پنالتی، من آرامش خودم را حفظ کردم، زیرا دیگر چیزی به من بستگی نداشت. زمانی که بازیکنان انتخاب کردند که چه کسانی ضربات را بزنند، ما به اونای سایمون و زنندگان ضربات پنالتی ایمان داشتیم. به آن‌ها گفتم تا زمانی که می‌توانند از لحظات لذت ببرند. ما خوب آغاز نکردیم و ضربه بوستکس به تیرک دروازه اصابت کرد، اما قادر بودیم که روند را به سود خود تغییر دهیم. مردم می‌گویند ضربات پنالتی شانسی است، اما هرگز این گونه نیست. پیش از ضربات پنالتی به او گفتم که می‌تواند به یک قهرمان تبدیل شود و همینطور نیز شد."

4416