عکس؛ تمرین کردن مهاجم منچستریونایتد با بازیکن بلژیکی در میکونوس

عکس؛ تمرین کردن مهاجم منچستریونایتد با بازیکن بلژیکی در میکونوس

پایگاه خبری فوتبالی - جسی لینگارد این روزها در کنار هم تیمی سابقش در منچستریونایتد یعنی عدنان یانوزای در میکونوس تمرین می کند و تلاش می کند تا گام بعدی اش را مشخص کند.

به گزارش فوتبالی، معمولا بسیاری از شهروندان از سرتاسر اروپا برای سپری کردن تعطیلات به منطقه میکونوس در یونان سفر می کنند تا از آب و هوا و مناظر فوق العاده در این منطقه لذت ببرند اما به نظر می رسد که لینگارد و رفقا برنامه های دیگری در سفرشان دارند.

لینگارد تصاویری از تمرین کردنش در اینستاگرام منتشر کرده است. او در کنار یانوزای بازیکن اسبق منچستریونایتد به تمرین کردن ادامه می دهد. بازیکن بلژیکی بین سالهای 2011 تا 2017 به مدت شش سال در منچستریونایتد حضور داشت. لینگارد فصل گذشته قرضی به وستهام رفت که فصل خوبی را داشت و عملکرد خوبی از خود ارائه داد.

لینگارد در حالی آماده فصل جدید می شود که هنوز مقصد آینده اش مشخص نیست. او یک سال دیگر با منچستریونایتد قرارداد دارد که احتمال تمدید قراردادش وجود دارد. وستهام دوست دارد که او را برای فصل بعد هم در اختیار داشته باشد چرا که این بازیکن با 9 گل و پنج پاس گل عملکرد خوبی از خود ارائه داد و خوش درخشید.

4125