نفت آبادان فاتح دربی نفتی ها

نفت آبادان فاتح دربی نفتی ها

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان سیروس پورموسوی برای دومین هفته متوالی موفق به کسب برتری مقابل حریف خود شدند.

به گزارش فوتبالی،دو تیم نفت مسجد سلیمان و صنعت نفت آبادان در حالی دربی خوزستان را مقابل هم برگزار کردند که در نهایت به پیروزی آبادانی‌ها منجر شد.

بازی دو تیم که در نیمه اول با تساوی بدون گل و حملات کم تعداد دو تیم روبه رو بود اما در نیمه دوم دو تیم بازی‌ را بهتر آغاز کردند و نفت آبادان روی یک ضربه ایستگاهی برنامه ریزی شده به گل رسید.

در صحنه ای که گل اول صنعت نفت به ثمر رسید،حرکت بازیکنان این تیم از سمت چپ منجر به اعلام یک ضربه ایستگاهی شد که سانتر دقیق غبیشاوی روی سر فاخر تهامی فرود آمد و او به زیبایی دروازه مسجد سلیمانی‌ها را باز کرد.

هر چند که گل صنعت نفتی ها در دقیقه 69 توسط محبی بازیکن نفت مسجد سلیمان پاسخ داده شد اما این شاگردان سیروس پورموسوی بودند که در ادامه به گل دوم رسیدند تا نشان دهند به دنبال کسب 3 امتیاز این بازی هستند.

خالقی فر مهاجم نفت آبادان در محوطه جریمه نفت مسجد سلیمان با زیرکی هر چه تمام تر موفق شد از مدافعان میزبان پنالتی بگیرد تااین خطای پنالتی را طالب ریکانی با پای چپ به وسط دروازه زده و آبادانی ها 3 امتیاز را به نام خود بزنند.

نفت ابادان با سه امتیازی که از بازی امشب به دست آورد از منطقه خطر و سقوط به دسته پایین تر خود را دور کرد تا با آرامش بیشتری مسابقات را ادامه دهند.

آنها هفته پیش نیز سایپا را در ابادان مغلوب کرده بودند تا نشان دهند اگر مشکلات آنها حل شود می توانند نتایج را به سود خود به پایان برسانند.

7655