شب درخشان پیام مقابل ماشین سازی

شب درخشان پیام مقابل ماشین سازی

پایگاه خبری فوتبالی- دروازه بان ملی پوش سپاهان در تقابل با ماشین سازی بارها مانع فرو ریختن دروازه تیمش شد.

به گزارش فوتبالی،پیام نیازمند دروازه بان آماده ی سپاهان در این روز ها که گفته می شود فصل آینده به جمع لژیونرهای فوتبال ایران در پرتغال اضافه خواهد شد امشب مقابل شاگردان علیرضا اکبرپور بارها ناجی دروازه سپاهان شد و اجازه نداد بازیکنان با انگیزه و پرتلاش ماشین سازی دروازه این تیم را باز کنند.

پیام نیازمند دروازه بان 26 ساله سپاهان که در بازی مقابل فولاد هم دروازه خود را بسته نگه داشته بود بار دیگر کلین شیت کرد و شاید اگر درخشش او در 2 بازی اخیر این تیم نبود سپاهان حالا در کورس نبود.

دروازه بان طلایی پوشان که سومین سال حضور خود را در سپاهان میگذراند و در تمامی دیدار های ممکن برای سپاهان در این سه سال اخیر به میدان رفته حالا یکی از امدهای اصلی سپاهان در تعقیب پرسپولیس و قهرمانی در لیگ بیستم است.

نیازمند که حالا به گلری باتجربه در فوتبال ایران بدل شده، در جریان تقابل سپاهان و ماشین سازی یکی از بهترین بازیکنان زمین بود و نمایش خوبی داشت.

نیازمند در ابتدای لیگ هجدهم اولین خرید امیرقلعه نویی برای تقویت سپاهان بود. او با قراردادی 2 ساله به جمع طلایی پوشان پیوست ولی در ابتدای لیگ نوزدهم قرارداد خود را به مدت یک فصل دیگر تمدید کرد تا بدین ترتیب تا انتهای لیگ بیستم در سپاهان ماندنی شود.

او در پایان فصل به عنوان بازیکن آزاد از جمع شاگردان محرم نویدکیا جدا خواهد شد و به لیگ پرتغال خواهد رفت.

7655