وقت اضافه، فرشته نجات ربیعی و مس

وقت اضافه، فرشته نجات ربیعی و مس

پایگاه خبری فوتبالی- شاگردان محمد ربیعی با یک کامبک فوق‌العاده مقابل فولاد توانستند از بحرانی که در هفته‌های گذشته این تیم را رها نمی‌کرد، به طور موقت جدا شوند

به گزارش فوتبالی، مس رفسنجان که در چهار بازی آخرش شکست خورده بود، امشب در شرایطی میزبان فولاد بود که گل دقیقه 9 فرشاد احمدزاده می‌توانست باعث پنجمین شکست متوالی شاگردان محمد ربیعی شود اما وقتهای تلف شده این بازی در نقش فرشته نجات مس رفسنجان ظاهر شد.

داستان از این قرار است که گل اول مس در دقیقه 94 به دست آمد و سانتر مهرداد رضایی از جناح چپ زمین را مسیح زاهدی با پاس رو به عقب به محمدرضا سلیمانی رساند تا شوت محکم این بازیکن بعد از برخورد به بازیکن فولاد وارد دروازه محسن فروزان شود.

گل دوم مس رفسنجان 3 دقیقه بعد از گل اول به دست آمد و مهرداد آوخ توپ برگشتی از محسن فروزان را با یک ضربه دقیق وارد دروازه شاگردان جواد نکونام کرد تا مس رفسنجان در وقتهای تلف شده، بازی باخته را با برد عوض کند.

مس با پیروزی در بازی امشب 31 امتیازی شد و تیم یازدهم جدول است. فولاد هم با این باخت در همان امتیاز 35 باقی ماند و فرصت رسیدن به رده چهارم جدول را از دست داد.

7655