عکس؛ چهره جدید مسی در آرایشگاه برای دور حذفی کوپا آمریکا

عکس؛ چهره جدید مسی در آرایشگاه برای دور حذفی کوپا آمریکا

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی، فوق ستاره تیم ملی آرژانتین، به تازگی به آرایشگاه رفته است و تغییراتی را در ظاهر خود پیش از آغاز دور حذفی رقابت های کوپا آمریکا 2021 اعمال کرده است.

به گزارش فوتبالی، لیونل مسی به تازگی قراردادش با باشگاه بارسلونا به پایان رسیده است و دیگر یک بازیکن آزاد به حساب می آید اما رفتار مسی به گونه ای است که کاملا مشخص است خودش را از این حواشی و حرف و حدیث ها دور نگه داشته است و می خواهد تمام تمرکزش روی تیم ملی آرژانتین و رقابت های کوپا آمه ریکا باشد چرا که این تورنمنت یکی از آخرین تورنمنت های ملی مسی با توجه به شرایط سنی‌اش به حساب می آید.

لیونل مسی اخیرا به آرایشگاه رفته است تا بدین ترتیب قدری مو هایش را کوتاه کند و ریش هایش را بتراشد و از نظر ظاهر برای دور حذفی رقابت های کوپا آمریکا آماده باشد.

تیم ملی آرژانتین در اولین بازی خود در دور حذفی کوپا آمریکا به مصاف تیم ملی اکوادور خواهد رفت و باید دید که عملکرد مسی در این بازی چگونه خواهد بود و آرژانتینی ها در این بازی به چه شکل عمل خواهند کرد.

پس از پایان کوپا آمه ریکا و بازگشت لیونل مسی از اردوی تیم ملی آرژانتین باید منتظر اخبار مربوط به بارسلونا و قرارداد لیونل مسی باشیم.

1470