ادعای اکیپ؛ امباپه آینده‌اش را در پاریسن ژرمن نمی‌بیند

ادعای اکیپ؛ امباپه آینده‌اش را در پاریسن ژرمن نمی‌بیند

پایگاه خبری فوتبالی - کیلیان امباپه وارد سال آخر قرارداد خود با باشگاه پاریسن ژرمن شده است و همین موضوع موجب شده تا حرف و حدیث های زیادی پیرامون او در بازار نقل و انتقالات و اخبار مربوط به این حوزه مطرح شود.

به گزارش فوتبالی، بسیاری از کیلیان امباپه به عنوان یکی از بهترین بازیکنان جهان در آینده‌ی فوتبال یاد می کنند اما او در این مدت اخیر انتقادات زیادی را به خاطر عملکردش در یورو 2020 متحمل شده است و از سویی به خاطر اینکه با خراب کردن پنالتی آخر فرانسه مقابل سوئیس موجب حذف این تیم از جام ملت های اروپا شد، محبوبیتش در میان فرانسوی ها تا حدودی کاسته شده است.

اکنون که امباپه وارد سال آخر قراردادش با باشگاه پاری سن ژرمن شده است، روزنامه فرانسوی اکیپ ادعا کرده است که امباپه به پاری سن ژرمن گفته که تمایلی به تمدید قراردادش که در ژوئن ۲۰۲۲ منقضی می‌شود ندارد و سال آخر قراردادش با باشگاه را پشت سر می‌گذارد. به این ترتیب او از ابتدای فوریه‌ی پیش‌رو بازیکن آزاد می‌شود و می‌تواند با سایر باشگاه‌ها مذاکره کند.

در هر صورت باید دید که چه اتفاقاتی برای امباپه رخ خواهد داد اما اگر او نخواهد قراردادش را تمدید کند، پی اس جی باید برای فروش او در همین تابستان دست به کار شود تا این بازیکن را رایگان از دست ندهد.

1470