عکسی بامزه از کودکی مسی در کنار خواهر کوچکش!

عکسی بامزه از کودکی مسی در کنار خواهر کوچکش!

پایگاه خبری فوتبالی - لیونل مسی فوق ستاره آرژانتینی که به تازگی مدت زمان اعتبار قراردادش با باشگاه بارسلونا به پایان رسیده است، در دوران کودکی در آرژانتین بوده است و در کنار سایر اعضای خانواده زندگی می کرده است اما پس از آن و به خاطر استعدادی که در فوتبال داشته، با پیشنهاد باشگاه بارسلونا مواجه شده و راهی باشگاه بارسلونا در فوتبال اسپانیا شده است.

به گزارش فوتبالی، ماریا سول مسی، خواهر کوچک تر لیونل مسی است که چیزی حدود 7 سال از لیونل مسی کوچک تر است چرا که مسی در حال حاضر 34 سال دارد و خواهر او، ماریا سول، 27 ساله است. مسی به طور کلی ارتباط خوبی با خواهر خود دارد اما خواهرش زیاد در رابطه با مسائل فوتبالی و لیونل مسی اظهار نظر نمی کند و مانند خواهر کریستیانو رونالدو که در همواره مصاحبه هایی جنجالی و آتشین داشته و در اینستاگرام از بردارش همواره حمایت کرده و به منتقدان تاخته، نیست.

لئو مسی در کودکی هم با خواهرش ارتباط خوبی داشته است به طوری که در یکی از تصاویر مربوط به بچگی های لیونل مسی می بینیم که آن ها در کنار هم هستند و هر دو هم لبخند بر لب دارند و در حالی که لیونل مسی پیراهنی در این عکس بر تن ندارد، تصویری بامزه را در کنار خواهر کوچکترش به یادگار گذاشته است.

1470