نوستالژی؛ دوازدهمین سالروز معارفه بنزما در رئال مادرید

نوستالژی؛ دوازدهمین سالروز معارفه بنزما در رئال مادرید

پایگاه خبری فوتبالی - کریم بنزما، مهاجم فرانسوی حال حاضر باشگاه رئال مادرید، دوازده سال پیش در چنین روزی در این باشگاه به عنوان یک خرید جدید و یک بازیکن پدیده معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، کریم بنزما در این 12 سالی که در رئال مادرید حضور دارد افتخارات زیادی را به دست آورده است و پستی و بلندی های زیادی را تجربه کرده است. او اکنون مهره اصلی رئال مادرید در خط حمله به شمار می رود و اصطلاحا رهبری خط حمله رئال مادرید بر عهده اوست و بار حملات این تیم را بر دوش می کشد. بنزما در رئال مادرید موفق به فتح 4 لیگ قهرمانان اروپا شد که سه تای آن از سال های 2016 تا 2018 به طور پیاپی به دست آمد و بنزما در آخرین فینالی که منجر به قهرمانی رئال مادرید در سی ال شد مقابل لیورپول گلزنی کرد.

بنزما در تابستان 2009 از باشگاه المپیک لیون به عنوان یک بازیکن پدیده به رئال مادرید آمد و با حضور فلورنتینو پرز و هواداران رئال مادرید در این ورزشگاه سانتیاگو برنابئو معارفه شد.

کریم بنزما

تابستان 2009 برای رئال مادرید تابستان شلوغی بود چرا که سه بازیکن ستاره یعنی کریستیانو رونالدو، کریم بنزما و ریکاردو کاکا در آن تابستان به رئال مادرید آمدند.

1470