مسی در تمرینات آرژانتین در روزی که دیگر بازیکن بارسلونا نیست(عکس)

مسی در تمرینات آرژانتین در روزی که دیگر بازیکن بارسلونا نیست(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - شب گذشته به طور رسمی مدت اعتبار قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا به پایان رسید و بدین ترتیب فوق ستاره آرژانتینی برای اولین بار تبدیل به یک بازیکن آزاد و بدون باشگاه شد و حالا آزادانه هر تصمیمی که می خواهد، می تواند درباره آینده اش بگیرد.

به گزارش فوتبالی، روز گذشته خوان لاپورتا پیرامون به پایان رسیدن قرارداد لیونل مسی با باشگاه بارسلونا گفت که آرام باشید و صبر کنید اما اکنون مسی تبدیل به یک بازیکن آزاد شده است که باشگاه بارسلونا هیچ اهرم فشاری روی او ندارد. البته به نظر می رسد که خود لیونل مسی نسبت به این مسائل در حال حاضر بی تفاوت است و نمی خواهد واکنشی نشان بدهد چرا که در حال حاضر به همراه تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمه ریکا حضور دارد و روی این قضیه متمرکز شده است و به دنبال قهرمانی به همراه آرژانتین است.

مسی امروز و در حالی که دیگر قراردادش با باشگاه بارسلونا به اتمام رسیده و بازیکن بارسلونا نیست، در تمرینات تیم ملی آرژانتین برای بازی مقابل اکوادور در اولین مرحله از دور حذفی کوپا آمریکا 2021 حاضر شده است.

باید دید که تصمیم لیونل مسی چه خواهد بود و آیا او قراردادی جدید با باشگاه بارسلونا تنظیم می کند یا قصد دارد راهی باشگاه دیگری شود.

1470