حقدوست: تیکدری بابت آن پنالتی خنده اش گرفته بود

حقدوست: تیکدری بابت آن پنالتی خنده اش گرفته بود

پایگاه خبری فوتبالی- هافبک تیم فوتبال ذوب آهن معتقد است که اشتباهات داوری مهمترین نقش را در شکست این تیم برابر تراکتور داشت.

به گزارش فوتبالی و به نقل از ورزش سه، تیم ذوب آهن اصفهان روز گذشته در یک بازی جنجالی با یک گل مغلوب تراکتور شد؛ جنجال های این بازی بعد از اعلام یک پنالتی مشکوک به سود تراکتور در نیمه اول شروع شد و تا پایان بازی و حتی پس از آن نیز ادامه داشت. مجتبی حقدوست، هافبک جوان تیم ذوب آهن در گفت و گو با خبرنگار ما در خصوص شکست تیمش گفت: ما در این بازی از لحاظ فنی تیم برتر میدان بودیم و شاید در طول 90 دقیقه فقط یک یا دو بار توپ به سمت شهاب گردان رفت.

وی ادامه داد: ما جریان بازی را در دست داشتیم ولی متاسفانه اشتباهات داوری باعث شد تا در این بازی بازنده باشیم. ما برای برد به تبریز رفته بودیم و توانایی شکست دادن حریف را هم داشتیم. متاسفانه داور همه چیز را خراب کرد.

 هافبک ذوب آهن با اشاره به پنالتی گرفته شده برای تراکتور گفت: من اصلا نمی دانم داور به چه دلیلی پنالتی گرفت. حتی وقتی به رختکن آمدم از سینا اسد بیگی پرسیدم که آیا خطای او را پنالتی گرفته است که بعدا متوجه شدم داور خطای من را گرفته است و تراکتور با این اشتباه به گل رسیده است. شما می توانید فیلم بازی را با دقت نگاه کنید و ببینید که در آن صحنه هیچ اتفاقی رخ نداد. واقعا یک پنالتی عجیب برای تراکتور گرفته شد و حتی مهدی تیکدری هم بابت آن خنده اش گرفته بود.

حقدوست با ادامه دادن صحبت هایش در خصوص پنالتی تاکید کرد: حتی دیگر بازیکنان تیم تراکتور هم باور نمی کردند که داور این پنالتی را برای آنها بگیرد. تیم ما در موقعیت بسیار حساسی قرار دارد و این اصلا درست نیست که با اشتباهات داوری بازنده از زمین بیرون بیاییم. همه می دانند تیمی مثل ذوب آهن که با این شرایط مواجه است داوری هایش باید منصفانه باشد؛ ما انتظار نداریم داور به سود ما قضاوت کند و انتظارمان این است که عدالت رعایت شود. ما این بازی را فقط به دلیل اشتباه داوی واگذار کردیم و نمی دانم که واقعا چه بگویم!

 وی در مورد بازی بعدی تیمش مقابل سایپا که بدون شک یکی از حساس ترین بازی های لیگ خواهد بود گفت: ما محکوم به پیروزی در این بازی هستیم. می دانیم که برای ماندن در لیگ برتر باید سایپا را شکست دهیم. متاسفانه با مسائل غیر فوتبالی به تراکتور باختیم ولی حرف زدن در مورد گذشته فایده ای ندارد و باید به فکر بازی های بعدی مان باشیم.

۴۱۵۴