گزارش روز؛ خوش‌پوش‌ترین و بدتیپ‌ترین‌ مربیان در یورو ۲۰۲۰

گزارش روز؛ خوش‌پوش‌ترین و بدتیپ‌ترین‌ مربیان در یورو ۲۰۲۰

پایگاه خبری فوتبالی – تا به حال به ظاهر مربیان حاضر در یورو دقت کرده‌اید؟

به گزارش فوتبالی، تیپ و ظاهر مربیان تیم‌های یورو چیزی نیست که از لنز دوربین‌ها دور بماند و به همین دلیل هم رسانه سان در گزارشی کوتاه این مسئله را بررسی کرده.

ساوتگیت
او در جام جهانی با جلیقه کنار زمین ظاهر می‌شد اما حالا با یک تی‌شرت و یک روپوش‌ (بارانی یا کت) کنار زمین می‌ایستد. سان به او نمره قبولی داده.

لوئیز انریکه
تیپ او همیشه عالی است زیرا از فیزیک مناسبی برخوردار است. او علاقع دارد شلوارهای کارگو (نوعی شلوار) را با تی‌شرت بپوشد و از کفش‌های آدیداس استفاده کند. سان به او هم نمره قبولی داده.

دیدیه دشان
به نظر می‌رسد رنگ مورد علاقه او آبی است زیرا همواره از این رنگ استفاده می‌کند. کت و شلواری که او در مسابقات استفاده کرده خوشرنگ است اما سان اعتقاد دارد او تیپ مناسبی انتخاب نکرده و در زمره خوش پوشان قرار نمی‌گیرد.

یواخیم لو
او با چند ظاهر متفاوت در یورو خود را نشان داده. مقابل فرانسه او از نوعی شلوار کشی و تی‌شرت استفاده کرد و اصلا با ظاهر به روز مشکلی ندارد. سان به همین دلیل از او تمجید کرده.

استفان تارکوویچ
اسلوواکی تحت هدایت او ۵-۰ از اسپانیا شکست خورد و از مسابقات کنار رفت و سان از این مسئله خوشحال است زیرا اصلا به پوشش او که شامل کت و جلیقه و شلوار جین است نمره قبولی نداده!

مانچینی
او از نظر سان یک تیپ بسیار باکلاس و درجه یک دارد. ایتالیا با کمپانی جورجیو آرمانی قرارداد دارد و کت و شلوارهای مانچینی به شدت با فیزیک او متناسب است. سان او را یک مربی خوش‌تیپ می‌داند.