قول بنیتز به اورتونی‌های عصبانی: تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم

قول بنیتز به اورتونی‌های عصبانی: تمام تلاشم را برای موفقیت تیم انجام می‌دهم

پایگاه خبری فوتبالی – بنیتز در اولین گفت و گو پس از امضای قراردادش با اورتون اعلام کرده تمام تلاشش را انجام خواهد داد تا این تیم موفق باشد.

به گزارش فوتبالی، امضای قرارداد بنیتز با تیم اورتون با حاشیه‌های فراوانی همراه بود. این مربی سابقه حضور در لیورپول را دارد که رقیب همیشگی

بنیتز پس از امضای قرارداد با اورتون گفته: من در مادرید، ناپل، والنسیا، تنه‌ریف، اکسترامادورا و لیورپول بوده‌ام. در هر باشگاهی بوده‌ام با تمام وجود برایش جنگیده ام. اگر شما این مسائل را تحلیل کنید از مربی‌تان انتظار خواهید داشت برای باشگاه بجنگد و من هم این کار را خواه کرد. من اینجا هستم و برای باشگاهم می‌جنگم. سعی می‌کنم در هر بازی برنده باشیم. اهمیتی ندارد حریف‌مان چه تیمی است یا با چه رقیبی بازی می‌کنیم. این طبیعت و ذات شما است که بخواهید بهترین باشید.

بنیتز در ادامه افزود: بهترین بودن، چیزی است که باید برایش تلاش کرد. این دلیلی است که باعث شده هواداران فوتبال من را در این شهرها (شهرهایی که در آن کار کرده‌ام) دوست داشته باشند. زیرا من تمام وجودم را برای موفقیت تیم می‌گذارم. اگر شما مفهوم را تحلیل کنید متوجه می‌شوید که قرار است همین کارها را برای اروتون انجام دهم و برای موفقیتش تلاش کنم.

1101