الدحیل، العربی و الغرافه همچنان به دنبال سرمربی

الدحیل، العربی و الغرافه همچنان به دنبال سرمربی

پایگاه خبری فوتبالی- روزنامه العرب قطر در گزارشی از آخرین وضعیت نیمکت ۱۲ تیم فصل آینده لیگ ستارگان نوشت: وضعیت نیمکت و فهرست بازیکنان خارجی در برخی تیم‌ها هنوز نامشخص است. 

به گزارش فوتبالی و به نقل از العرب، در حالی که تمرینات تیم‌های حاضر در لیگ ستارگان قطر از امروز آغاز می‌شود وضعیت نیمکت سه تیم هنوز مشخص نیست و برخی باشگاه‌ها در خصوص تکمیل فهرست بازیکنان خارجی خود هنوز اقدامی نکرده‌اند.

این در حالی است که برخلاف فصل گذشته باشگاه‌های قطری امکان حضور در اردوهای برون‌مرزی را خواهند داشت و با این وجود برخی از باشگاه‌ها بدون سرمربی و تکمیل فهرست بازیکنان نمی‌توانند راهی اردوی اروپایی شوند.

الغرافه نخستین تیمی است که بعد از جدایی یوکانوویچ صرب هنوز وضعیت نیمکت خودش را مشخص نکرده و سرمربی جدید این باشگاه معرفی نشده هرچند گفته می‌شود استراماچونی سرمربی جدید این باشگاه است.

العربی دیگر تیمی است که هالگریمسون ایسلندی را برکنار کرده اما هنوز سرمربی جدید این تیم هم انتخاب نشده و مشخص نیست تمرینات العربی زیر نظر کدام مربی آغاز می‌شود.

الدحیل هم با وجود انتشار اخباری در خصوص برکناری صبری لاموشی هنوز وضعیت سرمربی بعدی‌اش را مشخص نکرده و شرایط فهرست بازیکنان خارجی این تیم هم نامعلوم است.

الشمال نیز با هشام غزونی مراکشی به لیگ ستارگان قطر صعود کرده اما مسئولان این باشگاه هنوز در خصوص تمایل به حفظ این مربی یا انتخاب گزینه دیگر برای حضور در فصل آینده  موضع‌گیری نکرده‌اند.

در سوی دیگر آنطور که مشخص است السد با هدایت ژاوی، الریان با لوران بلان فرانسوی، الاهلی با نیبوشای صرب، الوکره با لوییز مارکز اسپانیایی، السیلیه با سامی الطرابلسی تونسی، الخور با وینفرد شفر آلمانی، تیم قطر اف‌سی با زی ریکاردوی برزیلی و ام‌صلال با سرجیو فاریاس برزیلی آماده حضور در فصل آتی لیگ ستارگان قطر خواهند شد.

۴۱۵۴