رافائل بنیتز، از در دست گرفتن شال لیورپول تا پوشیدن شال اورتون(عکس)

رافائل بنیتز، از در دست گرفتن شال لیورپول تا پوشیدن شال اورتون(عکس)

پایگاه خبری فوتبالی - رافائل بنیتز، سرمربی اسپانیایی، امروز به طور رسمی به عنوان سرمربی جدید باشگاه اورتون برگزیده شد و در این باشگاه معارفه شد.

به گزارش فوتبالی، اما رافائل بنیتس سابقه هدایت لیورپول را در کارنامه خود دارد؛ تیمی که رقیب دیرینه و سنتی اورتون است. اکنون رافا بنیتز هدایت اورتون را بر عهده گرفته است تا حضور در هر دو باشگاه شهر بندری لیورپول را تجربه کرده باشد.

رافائل بنیتز در سال 2004 هدایت باشگاه لیورپول را بر عهده گرفته بود و تا سال 2010 هم در این باشگاه ماند و دوران نسبتا خوبی را داشت چرا که توانست به همراه این تیم در لیگ قهرمانان اروپا در یک فینال دراماتیک به قهرمانی برسد و میان هواداران لیورپول، محبوبیت و جایگاه ویژه ای به دست بیاورد.

رافائل بنیتز میان هواداران اورتون محبوبیتی ندارد و بسیاری از هواداران قدیمی اورتون از بنیتز خوششان نمی آید چرا که خاطراتی که او در لیورپول دارد را در خاطر دارند.

اکنون رافائل بنیتز 17 سال پس از اینکه در لیورپول معارفه شد و شال این باشگاه را در دست گرفت، در باشگاه اورتون به عنوان سرمربی معارفه شده است و شال این باشگاه رقیب لیورپول را بر گردن انداخته است.

باید دید که روند نتیجه گیری این مربی اسپانیایی در اورتون چگونه خواهد بود.

1470