سرمربی اوکراین: ما نباید از انگلیس هراسی داشته باشیم

سرمربی اوکراین: ما نباید از انگلیس هراسی داشته باشیم

پایگاه خبری فوتبالی - آندری شوچنکو اسطوره و سرمربی تیم ملی اوکراین اذعان کرد که شاگردانش نباید از انگلستان هراسی داشته باشند. 

به گزارش فوتبالی، شب گذشته اوکراین موفق شد با پیروزی دراماتیک دو بر یک برابر سوئد راهی مرحله یک چهارم نهایی شود. حریف آن‌ها در این مرحله تیم ملی انگلستان خواهد بود که با دو گل از هری کین و رحیم استرلینگ از سد رقیب دیرینه خود، آلمان عبور کردند. سوئد در مرحله گروهی تنها سه امتیاز کسب کرد و به عنوان تیم سوم گروه C وارد مرحله حذفی شد.

به نقل از سایت گل، شوچنکو ستاره اسبق تیم‌های چلسی و میلان که سابقه بردن توپ طلا را در کارنامه دارد، گفت: "انگلیس تیم بسیار خوبی است. آن‌ها نیمکت قوی و کادرفنی با دانشی دارند. ما کاملا از سختی و دشواری‌های این بازی آگاه هستیم. من هر سه بازی انگلیس در مرحله گروهی را تماشا کردم. البته دیدار مقابل آلمان را نتوانستم ببینم، چون در حال حاضر آماده سازی برای رویارویی با سوئد بودیم. کار خیلی سختی را برای گل زدن مقابل آن‌ها داریم، اما قدرت آن‌ها نباید ما را بترساند. این باید به ما انگیزه دهد، زیرا هر چیزی در فوتبال ممکن است و ما می‌خواهیم با تمام توان و قلب خود وارد میدان شویم و خوشحالی را برای هواداران به ارمغان بیاوریم."

4416