پرسپولیسی سابق به دنبال جدا کردن شاگردان یحیی!

پرسپولیسی سابق به دنبال جدا کردن شاگردان یحیی!

پایگاه خبری فوتبالی- با نزدیک شدن به پایان لیگ بیستم و آغاز فصل نقل و انتقالات هر روز شایعات متعددی در این زمینه به گوش می‌رسد.

به گزارش فوتبالی،در آخرین گمانه زنی هایی که در این زمینه منتشر شده، روزنامه خبرورزشی یک خبر جالب را روی خروجی سایت خود گذاشته و به این نکته اشاره کرده که یک بازیکن سابق پرسپولیس مشغول هوایی کردن شاگردان یحیی گل‌محمدی برای جدایی از این تیم است.

در حالی که یحیی در جلساتش با مدیرعامل پرسپولیس خواهان حفظ بازیکنان اصلی‌اش شده، گفته می‌شود یک بازیکن سابق پرسپولیس که دوران خوبی را در 2 مقطع در این تیم داشت از طرف باشگاهش مامور مذاکره با چند بازیکن پرسپولیس شده که روابط خوبی با آنها دارد.

خبرورزشی مدعی شده این بازیکن در چند نوبت با بازیکنان پرسپولیس به صورت تلفنی مذاکراتی داشته تا در صورت رضایت آنها شرایط مذاکره حضوری با مدیران باشگاهش را فراهم کند.

این بازیکن که در یکی از باشگاه های صنعتی توپ می‌زند رابطه خوبی با یحیی گل‌محمدی ندارد و با توجه به اینکه یکبار یحیی او را از جمع شاگردانش کنار گذاشته است با این حرکت می‌خواهد از سرمربی سابقش انتقام بگیرد.

او که این فصل نمایش خوبی در ترکیب تیمش داشته و حالا خارج از زمین هم می‌خواهد به باشگاهش کمک کند.

احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی زادگان، کمال کامیابی نیا، وحید امیری، امید عالیشاه و مهدی شیری نفراتی هستند که در پایان فصل قراردادشان با باشگاه به پایان رسیده و می‌توانند از مجموعه جدا شوند.در این بین ابراهیم شکوری سخنگو و معاون باشگاه پرسپولیس پیش از این در گفت و گو با برنامه شب های فوتبالی اعلام کرده بود یکی از باشگاه‌های صنعتی پیشنهاد 25 میلیارد تومانی به کنعانی‌زادگان ارائه داده است.

احمد نوراللهی که پیش از این مذاکراتی بر سر تمدید قراردادش با پرسپولیس داشت مدعی شده‌ بود دو باشگاه صنعتی رقم بالاتر از 10 میلیارد را برای یک فصل به او ارائه داده‌اند. نوراللهی البته به این نکته اشاره کرده که هنوز به این پیشنهادها جوابی نداده و منتظر تصمیم نهایی باشگاه پرسپولیس برای پیشنهاد مالی است.

یک منبع آگاه در باشگاه پرسپولیس به فوتبالی گفت این تحرکات از سوی باشگاه صنعتی برای تضعیف پرسپولیس شروع شده است و باشگاه سعی خواهد کرد در این زمینه هوشمندانه عمل کند تا آسیبی به ثبات تیم وارد نشود.

7655