سوژه روز؛ وقتی آتالانتا بهترین باشگاه در یورو ۲۰۲۰ است!

سوژه روز؛ وقتی آتالانتا بهترین باشگاه در یورو ۲۰۲۰ است!

پایگاه خبری فوتبالی – باشگاه آتالانتا یک رکورد ثبت کرده. این تیم چهارمین باشگاه در تاریخ مسابقات یورو است که ۵ بازیکنش در این بازی‌ها گلزنی می‌کنند.

به گزارش فوتبالی، تا امروز در مسابقات یورو، آتالانتا را باید یکی از موفق ترین تیم‌های مسابقات دانست. تا امروز ۵ بازیکن این تیم در یورو گل زده اند و این اتفاق برای چهارمین بار در تاریخ رخ می‌دهد. پیش از این در یورو ۲۰۱۲ بازیکنان رئال مادرید، در یورو ۲۰۰۰ بازیکنان بارسلونا و سال ۱۹۸۴ بازیکنان آندرلخت توانسته اند این رکورد را ثبت کنند. برای آتالانتایی‌ها پسینا مقابل ولز و اتریش گل زده، میرانچوک مقابل فنلاند گل زده، یواکیم مهله دروازه روسیه را باز کرده و رابین گوسنس برای تیم ملی آلمان گلزنی کرده. حالا گلزنی مالینوفسکی از اوکراین، ‌تولوی از ایتالیا و فرویلر از سوئيس مانده تا رکورد بهتر شود.

این گزارش را وب سایت فوتبال ایتالیا منتشر کرده و در ادامه گفته بازیکنان سری آی ایتالیا توانسته اند تا امروز ۳۰ گل زده اند که با رکورد بازیکنان لیگ برتر انگلیس در سال ۲۰۱۶ برابری می‌‌کند. برابری این رکورد با گلزنی موراتا برای تیم ملی اسپانیا و ماریو پاشالیچ از کرواسی شکل گرفته. بهترین گلزن بازیکنان سری آ در یورو هم کریستیانو رونالدو با ۵ گل است. لوکاکوی ۳ گله هم در رده دوم قرار گرفته و می تواند رکورد رونالدو را بشکند.

1101