درخواست جالب شوچنکو: ایتالیایی‌ها مقابل انگلیس از ما طرفداری کنند!

درخواست جالب شوچنکو: ایتالیایی‌ها مقابل انگلیس از ما طرفداری کنند!

پایگاه خبری فوتبالی – شوچنکو، سرمربی تیم ملی اوکراین پس از برتری مقابل سوئد در یورو ۲۰۲۰ اعلام کرد امیدوار است هواداران ایتالیا اوکراین را مقابل انگلیس تشویق کنند.

به گزارش فوتبالی، شب گذشته تیم اوکراین توانست سوئد را در وقت‌های اضافه با نتیجه ۲-۱ شکست دهد و به مرحله یک چهارم نهایی یورو برسد. حریف بعد آن‌ها انگلیس خواهد بود.

آندری شوچنکو در جدیدترین گفت و گوی خود به اسکای اسپورت گفته: به بازیکنانم افتخار می‌کنم. آن‌ها تمام تلاش‌شان را انجام دادند. این برد را به مردم اکراین تقدیم می‌‌کنم. با قلب‌مان بازی کردیم.

شوچنکو سال‌ها برای تیم میلان بازی کرده. او سابقه ۸ فصل حضور در میلان و به ثمر رساندن ۱۷۵ گل در ۳۲۲ بازی را دارد و توانسته به همراه این تیم در فصل ۰۳-۲۰۰۲ قهرمان لیگ قهرمانان شود. او به دلیل حضورش در ایتالیا و موفقیت‌هایی که کسب کرده دوست دارد هواداران ایتالیایی در بازی اوکراین مقابل انگلیس که در ورزشگاه المپیکو برگزار می‌شود از تیم اوکراین حمایت کنند.

شوچنکو در ادامه افزود: امیدوارم هواداران ایتالیایی اوکراین را در ورزشگاه رم حمایت کنند. انگلیس تیم بسیار خوبی است و دیداری سخت مقابل آن ها خواهیم داشت.

گفتنی است شوچنکو که بازیکن محبوبی بین فوتبالدوستان بوده پس از برد مقابل سوئد پیام‌های محبت‌آمیز زیادی از چهره‌های مشهور فوتبالی دریافت کرده است.

1101